Jestem na GPW kilka lat, ale takiej sytuacji to ja nie widziałem, Spadki spadki spadki. PGE spada ok, korekta na świecie PGE spada no dobra ok. Świat odbija PGE spada, GPW odbija ...PGE spada? Hehe o co tu chodzi? Info o połaczeniu powinno zostac odebrane pozytywnie bo to PGE ma wchłaniac, a tutaj od roku każde info niewazne czy pozytywne czy negatywne wywoluje spadki. Panowie o co tu chodzi, jestem amator i widac malo wiem. Oświeci mnie ktoś?
Ale jak zacznie odbijać z poziomu 10.9.8 zł to mała pociecha. Bo ludzie się pakowali po 13-14-15 a jak któs myślał, że to długoterminowa inwestycja dywidendowa i brał po 20,19/18 zł. Skarb panstwa według ciebie zwieksza udziały? Wiec na jakiej zasadzie ma byc polaczenie Energi z PGE? Split akcji? wykup? Po co zanizac PGE obecnie mialby Skarb Panstwa?
Chodzi o to, że grubasy otworzyli krótkie pozycje na PGE , a długie na Enerdze. Zobacz zachowanie Energi od wczoraj . Z dołka odbiła 6% , a PGE spada. Teraz myślę, że tu będą nowe dołki na PGE. Poniżej 9 zł i to grubo. Nie od razu, ale w 2019 roku. Może 7, a może 5 zł. Lepiej tego nie tykać jako inwestycję na wzrosty.
Chodzi o to, że grubasy otworzyli krótkie pozycje na PGE , a długie na Enerdze. Zobacz zachowanie Energi od wczoraj . Z dołka odbiła 6% , a PGE spada. Teraz myślę, że tu będą nowe dołki na PGE. Poniżej 9 zł i to grubo. Nie od razu, ale w 2019 roku. Może 7, a może 5 zł. Lepiej tego nie tykać jako inwestycję na wzrosty.
o 2019 to sobie możesz wróżyc. Zobacz co wywołaly 2 dni paniki na wall steet na naszej giełdzie. Tu chodzi o terazniejszosc. I sytuacje polityczną, a nie twoje spekulacje o 5 zł.
A jak spadało razem z wall street to co testowali? Tu żadne technikalia juz nie maja zastosowania, tu jest ostry spadek, tyle wsparc już przełamanych i co ciągle technicy będą mówić, to teraz bronimy 9.60 a to potem 9/40 a jak padnie to trudno to 8.80? Tu nie ma zastosotwania AT