Firma ma coraz większe przychody, czyli klientów im nie brakuje i rośnie w szybkim tempie. Problemem są koszty, firma ma zamówienia ale do ich realizacji używa firmy zewnętrzne które nie są tanie i biznes nie przynosi oczekiwanych zysków. Jeśli zastąpią firmy zewnętrzne własną kadrą koszty powinny diametralnie spaść. Mają w planie połączenie z Akquinet lub nabycie ich udziałów i to powinno zmniejszyć koszty. Jeśli raport za 4 kwartał utrzyma mocny trend wzrostowy przychodów (koszty zapewne też będą wysokie) to będzie trzeba jeszcze chwile poczekać na przejęcie i zyski. Grunt że biznes ma sens tylko trzeba go jeszcze dobrze zbilansować. Mają staw z rybami ale wypożyczają wędkę, a teraz chcą tą wędkę kupić ;)
Przypuszczenia się potwierdziły. Przychody wzrosły ale firmy zewnętrzne są za drogie. Maja kolejną umowę dla sektora publicznego ale ciekawe czy wyjdą z nią na plus
Czekamy na info o przejeciu bądź nabyciu udziałow w Akquinet. Lukardi ma bogate portfolio i bez nich Akquinet nie będzie miało zleceń, których jak widać przybywa i firma Lukardi buduje silną markę na rynku. Jednym i drugim taka symbioza powinna się opłacić a jeśli do niej nie dojdzie to taki biznes nie ma sensu, bo firmy zewnetrzne w sektorze IT są za drogie, jeśli oczywiście chce sie być konkurencyjnym i wygrywać przetargi. Czekamy.
Akquinet (http://akquinet.pl/) nie jest notowany na NC. Przez połaczenie kapitał zakładowy napewno się zwiększy i koszty powinny mocno spać . Wszystko idzie w dobrym kierunku. Teraz czekamy na zasady połaczenia ale jakie by nie były dobry ruch.
Zależy od wielu czynników i na dzisiaj niewiadomych. Warunki przejęcie spółki to jedno ale dodruk 1mln akcyjek po 0,10 to drugie. By je wywalić w rynek musi byc ruch bez tego to mogą mieć nawet najlepsze czołgi ale co z tego jak nikt nimi nie wyjedzie na drogi publiczne i nie zechce kupić a i im samym się nie przydadzą. Muszą ulice zainteresować i "wmówić" że da się nimi jeździć i że jest mnóstwo miejsca do uprawiania off Roadu a że i można docelowo w ramach wojny czuć sie bezpieczniej aniżeli w BMW. To teraz strategia Sterników i ludzi do tego zatrudnionych tzn. tuba spółki nawet tu na forum. Pozdro i wesołych świat. Zjechało z 17 zł więc kilka gr w góre dół a nawet zł to śmiech i szkoda czcionki.