Nic nowego. Spójrzcie wszyscy na strategię ogłoszoną w 2011/2012. Nie ma żadnej różnicy, poza Konstrukcjami, które miały być już sprzedane w 2012 roku, ale akcjonariusze byli przeciwni / nastepne lata pokazały że nie mieli racji. Spółka budowlana generuje przychody, ale nie zyski, które uprawniłyby do dalszych wzrostów - dzieje się tak miedzy innymi dlatego, ze obecnie w Polsce jest duży boom budowlany i znacznie łatwiej pozyskiwać kontrakty. Rok 2019 i 2020 przyniesie znaczne korekty wśród spółek budowlanych - szczególnie takich, które nie maja stałego portfela kontraktów w segmentach o ponadprzeciętnej marży zysku (tak jest niestety w Projprzemie).Systemy przeładunkowe potrzebują intensywnego rozwoju produktów inaczej nie będą w stanie konkurować z Hormannen i AA. Od kliku lat zreszta nic się nie dziej pozytywnego w kwestii wzrostu przychodów - zatem rozwój tego segmentu tez jest wątpliwy. Innymi słowy niestety nie widać trwałej przewagi konkurencyjnej tej spółki, która mogłaby generować trwałe zyski w najbliższych 3 latach
Pominąłeś jeden istotny czynnik wzrostu - spółka ma w końcu rozsądny Zarząd i do tego co jest teraz nie można porównywać sytuacji sprzed kilku lat. Wtedy nikt specjalnie się nie przykładał i było to widać w każdym raporcie coraz mocniej. Tu widać odwrotny trend. Tak jak pisałeś o przeładunkach - prawda, potrzebują rozwoju i chyba tak się dzieje, bo szeroko rozwijają export. Do tego produkty makrum o bardzo stabilnej pozycji na rynku i coś innowacyjnego czyli te parkingi, pomogą zdywersyfikować ryzyka i dać stabilny wzrost w mojej opinii. Projprzem to nie jest wyłącznie spółka budowlana pamiętaj o tym.