A tak z innej mańki Elemental ma dobre praktyki w podawaniu komunikatów, na bieżąco informuje o wszystkim akcjonariuszy,
Ostatni poinformował że PFR przeją 49% Litewskiej spólki, czyli Elemelek dalej kontroluje. Nic nie ma mowy o pieniądzach do PFR czyli jak beda akwizycje to jest kasa od PFR.
Mają asa w rękawie EBOiR gdzie trwają rozmowy.
Ja bym nie panikował i nie sprzedawał tych pakietów po 200, 300, 500 a nawet 1000 akcji
tym bardziej, że w przyszłości jest temat ELEKTROMOBILNOŚĆ, SMOGU, EKOLOGII itd.
KTO OGARNIE TE KATALIZATORY OD MILIARDÓW SPALINÓWEK TYPU BENZYNA I DISEL.
NO KTO.....
Prosił bym jednak myśleć perspektywicznie bo juz nie długo za kilka miesięcy lat bedzie dużo sie działo w tych sprawach.
Ty gości myśl i czytaj ze zrozumieniem, te samochody co już są na świecie czyli kilka dziesiąt miliardów spalinowców. a nie elektromobilnosc miałem na myśli.
Niby tak, ale większość samochodów po prostu będzie spalinowa przez najbliższe 10 lat, lekko licząc. Gdyby sprzedaż teraz całkowicie przestawiła się na elektryki, to już trwałoby dłużej.
W Polsce jest kilkanaście milionów aut, nowych sprzedaje się ze 300 tys. rocznie. Podobnie jest w innych krajach, proces będzie trwał jeszcze bardzo długo.
Inwestor, ale niemało wzrosły przychody w ciągu trzech kwartałow i przy tym również sporo chyba o 1/3 - za dużo spada zysk, a bez dynamiki tego ostatniego spółka jest najwidoczniej dla potencjalnego, nowego inwestora gówno warta. Gdyby chociaż jakaś prognoza wyższych zysków w perspektywie roku czy nawet 2, 3-ech lat. Same akwizycje pewnie nie rozwiążą problemu. Spółka ma kilkadziesiąt podmiotów zależnych to stwarza możliwości np transferów.....złoty się nie umocnił o 30 proc.
Trzymam. Chociaż coraz częściej widzę analogie do KOPEX. Niski kurs to tańsze wycofanie z giełdy. Pomysł na biznes- rewelacja. Zarówno perspektywy jak i sposób realizacji. Niestety to wszystko dla zarządu- autorów, a nie dla akcjonariatu, który jest po prostu zbędny, tak jak restrykcje za obowiązki transparentności.