Witam serdecznie. Mam pytanie, zaznaczam że jestem początkującym na giełdzie. Mam pytanko wstawiam zlecenie sprzedaży PBG po cenie np 0,40 ważne bezterminowo i po chwili przychodzi mi taki sms/powiadomienie że "odrzucono zlecenie z limitem 0,40 przez giełdę". Przed zakończeniem roku tak miałem ustawione i wszystko było ok, a teraz tak nie mogę :( dlaczego ktoś wie ??
Pozdrawiam i "proszę po mnie nie jechać" bo dopiero się uczę :)
Ja dzisiaj dalem zlecenie zakupu po 17gr 100k i nic nie weszlo? Dlaczego? Czy to nie przypadkiem celowo blokowane bo trwa skup dla swoich ludzi? Nie chce siac fermentu ale dziwne to jest ..chyba ze nie mozna,dawac zlecen w godzinie 15.20??? Moze po tym czasie? O co chodzi. Pewnie za chwile puszcza info ze wisnia dokupil albo fund czy bank i otworzy sie na 30gr? Czy to mozliwe?? A czy jest to mozliwe zeby np. W 5 sesji uroslo do 1zl? Czy jest to technicznie nie wykonalne? Kto odpowie.
Adam nie zlecenia skladane w, godz 11:00 _ 11:30 i 15:00 _ 15:30 sa przyjmowane tylko po cenie otwarcia o godz 11:00 i 15:00 inne ceny przez te pol godziny sa anulowane tak sami zreszta jak na fixingu o 17:00 na ciaglych notowaniach
Dnia 2018-01-04 o godz. 16:41 ~Marek napisał(a): > Witam serdecznie. Mam pytanie, zaznaczam że jestem początkującym na giełdzie. Mam pytanko wstawiam zlecenie sprzedaży PBG po cenie np 0,40 ważne bezterminowo i po chwili przychodzi mi taki sms/powiadomienie że "odrzucono zlecenie z limitem 0,40 przez giełdę". Przed zakończeniem roku tak miałem ustawione i wszystko było ok, a teraz tak nie mogę :( dlaczego ktoś wie ?? > > Pozdrawiam i "proszę po mnie nie jechać" bo dopiero się uczę :)
zmiany od 01.2018. Nie złożyłeś do DM oświadczenia o dobrowolnej zgodzie na bycie dymanym przez grubych ;)
też to miałem - trzeba zmienić ustawienia : w zakładce "USTAWIENIA" , następnie w sekcji "Ustawienia brokerskie" - należy zaznaczyć w parametrach zlecenia poz." Automatycznie potwierdzaj podtrzymanie moich zleceń na rynku"