Nowy rebranding, ładnie.
Ciekawe ile to kosztowało i kto za to wziął kasę. Raz na 4 lata można zrobić. Dodrukuja 60mln akcji po 30gr i spać długi to może przeżyją kolejne dwa lata.
Podaj linka do tego infa? Jeśli nie to nie naganiaj i nie wpisuj takich rzeczy tu jest dużo osób które mają dużą stratę i możesz się narazić zbytnio....
On nie poda Ci zadnego linka, bo nie ma takiego infa, wpisal koles jakies farmazony. Nawet gdyby tak mialo byc, to oficjalnej informacji nie ma, moze to jakiś korpoludek z próchna, ktory uslyszal cos na korytarzu i chce zablysnac w interntetach
Wystarczy wejść na fB prochnika i Ra żeby zobaczyć czerkawski ego i rebranding. Będzie po dodruku 110 mln akcji, 30 gr to jest max za sztukę a i obstawiam że po wprowadzeniu na rynek emisji zejdzie do 15-20 gr.
nikt nie broni nikomu obstawiac czegokolwiek. Mozesz obstawiac nawet 1 grosz. Dopoki nie ma ceny emisyjnej to jest puste pierdzenie.
nie ma linku, bo nie oficjalnego info. Cos tam wisi na Fb z Czerkawskim i co z tego, taki popularny z niego dzisiaj celebryta,ze pchnie prochno do przodu?
Rebranding? Jak w.....li Czapula to chyba normalne, ze musieli usnunac jego nazwisko z logo.
Oby ta kosmetyka wplynela na cokolwiek,najlepiej na zyskownosc spolki, w akurat wszyscy watpią.
Najpierw muszą wpompowac miliony, spłacić długi i wyłożyć kasę na nowych projektantów i uszycie ciuchów. Za 3 kwartały będzie widać czy coś z tego będzie.
Na razie prc to jest bankrut.
60 mln akcji po 30-40 groszy to oznacza formację wodospadu do dopuszczeniu akcji nowej emisji do obrotu. Przerabiane tyle razy na innych spółkach PBG,Polimex itd - ale jak widać leszcz jest na mądrość odporny.na co wy liczycie kupując to to po 0.6x? A ten Czerkawski to właśnie jest dla was leszcze żebyście mieli nadzieje że może coś się ruszy bo ONI muszą te 60 mln akcji puścić w rynek a komu jak nie wam LESZCZE :) Spółka ledwo zipie nie mają nawet kasy na zatowarowanie. A 4 kw. to żniwa w branży. Jak się wyprzedadzą z akcji to po Czerkawskim nie będzie ani śladu. Ale widać po komentarzach że leszcze złapały przynęte. A zanosi się że po raz kolejny zostaniecie po mistrzowsku wydymani. Rafałek to w końcu spec od restrukturyzacji(dymania).
Widzę że jesteś tu nowy na próchnie:) Ale spokojnie, Rafałek nauczy Cię twardo stąpać po ziemi. Nie będę tłumaczył gdzie tkwi haczyk w tej emisji. Tutaj jakieś 2/3 środków z emisji przejdzie z jednej kieszeni do drugiej. Stracą drobni, spółdzielnia wyjdzie na zero. W przeciwieństwie do 80-90% graczy którzy tutaj umoczyli, próchno dało mi dobrze zarobić raz w zima/wiosna 2016r. Od tego czasu tylko obserwuje, czasami coś tu napisze. Te wszystkie restrukturyzacje na próchnie to pic na wodę. Teraz mamy kolejną odsłonę tego procederu/ściemy - Czerkawski, zmiana loga, zaraz nowy prezes będzie w Pulsie biznesu i Parkiecie roztaczał wielkie plany. Rok temu Rafałek roztaczał plany ekspansji chcąc przejmować sklepy internetowe i rozwijać omnichannel, 2 lata temu zapowiadał ekspancję salonów w najlepszych lokalizacjach i ogłosił w raporcie kwartalnym że restrukturyzacja przynosi efekty a będzie coraz lepiej. 3 lata temu odgrażał się Vistuli i Bytomowi że będzie z nimi konkurował i odbierał im klientów. Co roku coś nowego, ma chłop wyobraźnie.
Dnia 2017-10-30 o godz. 23:43 ~tre napisał(a): > Jak wynika z komunikatu nowe akcje sa skierowane tylko do konkretnych podmiotów ! Czytaj ze zrozumieniem .
A do jakich ma być kierowana? do niekonkretnych? Przecież od zawsze emisję bierze spółdzielnia i tym razem będzie tak samo. Fundusze na 100% tego nie tknął ponieważ mają określone zdanie na temat spółki i jej właściciela. W prywatny folwark żadna poważna instytucja nie zainwestuje. A tak zapytam gdzie jest Capital Partners, który brał emisję jako słup by ją zaraz wywalić w rynek? Ty się przepuszcza kasę z jednego biznesu w drugi przez fizy i srizy podatkowe także jak się komuś wydaje że tym razem będzie inaczej to jest naiwnym jeleniem :)
To juz chyba wiadomo dlaczego Wandzel wyszedł z RN i później zrobił ten sam manewr RB. Podpowiem. Zniesienie obowiązku informowania o transakcjach na rynku. A to wszystko przy okłamywaniu akcjonariuszy na bezczela. Ta wymyślona hucpa z tymi sklepami internetowymi za miliony to było już tak grubymi nićmi szyte że zalatywało na kilometr. Widać po akcjonariacie że oprócz leszczy nikt się na to nie nabrał. Obstawiam że w OFE jakiś fumfel zdefraudował kasę Kowalskiego i wziął ustawiony pakiet umowiony ze spółdzielnią.