Jest już prawie październik a w dalszym ciągu próchnik nie wprowadził do sklepów nowej kolekcji. Tym bardziej zapala czerwoną lampkę fakt że sezon jesień-zima trwa już w sklepach od początku sierpnia. Reklama w google adwords jest wciąż wyświetlana z kolekcją wiosna-lato, pytanie po co oni wydają na tą reklamę w sytuacji gdy już jest dawno po sezonie? Obsługa sklepu internetowego nie odpowiada. Wnioski chyba widać po kursie. Dołek z 2003 roku przyciąga i raczej na 100% będzie przetestowany a to kończy się zawsze jego wybiciem. Czyli zejście do 63gr to najłagodniejszy wymiar kary.
To co napisałeś widzi każdy nawet dziecko dojdzie do takich wniosków po wstępnej analizie tego co akcjonariat pokazuje na zewnatrz .Trzeba zadać sobie pytanie dlaczego spółce zalezy zeby taki stan sie utrzymywał :)jaki to ma sens i kto na tym zyska ! ? :) ps. Bo na pewno nikt nie chce z nich stracić .
Może po prostu nie mają kasy, zwijają business i nie angazują już zadnych środków. Po co wprowadzać nową kolekcje, po co zmieniać stronę itd? Przecież to wymaga pewnych czynności: czasu i pieniędzy....być może oni już kończą ten business i tyle w temacie.
Możliwe ze zwijaja biznes wiec po co inwestować cokolwiek ..
Albo po co inwestować jesli będą musieli robić rebranding dla nowego właściciela .. wiec opcje sa zawsze dwie .