"Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2017 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była wyższa o 5% niż w czerwcu poprzedniego roku. "
podczas gdy powierzchnia spadła (zgodnie z obietnicami zrobili czystki i najgorsze sklepy generujące koszty a mało przychodów zamknęli
"Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca wyniosła 38,9 tys. m2, tj. była na poziomie o 8% niższym niż w tym samym momencie 2016 r."
długo wyczekiwany moment nastał :) Teraz powoli sie wyjaśnia z kolejnymi argumentami dlaczego ktoś usilnie zbijał kurs w ostatnich 3-5miesiącach próbując wycisnąć akcje. Nieładnie nieładnie. Nie kazdy ma takie same informacje wczesniej i widzi co sie w spolce na bieżąco dzieje. Ileś osób na pewno oddało akcje i moze czuć sie pokrzywdzona że ktoś ich wyrolował strasząc zaniżaniem kursu.
Teraz jeszcze TXM okiełznają z system SAP i zatowarowanie i będzie super :)
oby utrzymali dobrą passę to nie tylko utrzymają rok na tym samym poziomie (ale zdecydowanie niższą bazą kosztową - lepszym wynikiem netto) , ale tez go przebiją. Dopiero półrocze a tu takie pozytywy :)
Redan natomiast to ciucholand (TXM) + rózne marki "młodzieżowe". Część udanych, część raczej średnich. No ale to kwestia gusty. Ważne żeby grupa docelowa to łykała :)