4.17.7. Strategia Emitenta Strategia przyjęta przez Emitenta na rok 2017 opiera się w szczególności na zwiększeniu posiadanej przez Emitenta floty samochodów ciężarowych. Nabycie nowoczesnych i ekonomicznych ciągników siłowych oraz samochodów ciężarowych zdaniem Emitenta istotnie wpłynie na redukcje kosztów serwisu floty oraz koszty zużycia paliwa. Ponadto, Emitent planuje w dalszym ciągu istotnie poszerzać zasoby posiadanych hydraulicznych dźwigów samochodowych (HDS) o wysokich parametrach technicznych w zakresie maksymalnego wysięgu oraz udźwigu, co w znaczący sposób wpłynie na poszerzenie katalogu dostępnych usług oraz umożliwi poszerzenie floty zdolnej do transportu istotnych gabarytowo ładunków. 2017 (w zł) Przychody ze sprzedaży netto - razem 6.552.000 Zysk netto 1.100.000 Dokument Informacyjny M-Trans S.A. strona 97 z 159 Celem Emitenta jest również zastosowanie systemu sterowania radiowego, co przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa świadczonych usług oraz zwiększenia szybkości prowadzonych prac. Realizacja powyższych założeń wpłynie na wzrost jakości oferowanych przez Emitenta usług oraz wpłynie na atrakcyjność oferty posiadanej przez Emitenta. Większa flota pozwoli na rozszerzenie terytorialne działalności. W roku 2017 Emitent planujemy rozszerzyć działalność o województwa: dolnośląskie, wielkopolskie i pomorskie. Obecność Emitenta na nowych rynkach pozwoli powiększyć portfel klientów poprzez oferowanie usług najwyższej jakości, świadczonych przez nowoczesny tabor i doświadczony i wykwalifikowany zespół.
Pamiętam SoftBlue po debiucie tam był bardzo ostry zjazd wolumen w kilka tygodni przekroczył wszystkie akcje, a zmian w głównym akcjonariacie nie było.
To przychylam się do Waszej wiary w spółkę.
Kurs zachowuje się jakby to była spółka ze stajni Patro.
Jednak w odróżnieniu pd spółek Patro, MTrans nie produkuje jeszcze papierów, ma wizje rozwoju, coś ma, coś robi.