MG nie naganiaj już na spadki, przy tym poziomie kto miał zostać ten został, i nadal skupuje lub czeka, sądzę że opłaci się to bardzo patrz współpraca z Facebookiem, phantomsix, spółdzielnia i inwestorzy którzy mają narzędzia- akcje i pieniądze aby udupić kurs, a potem dobrze go stymulować jak zacznie się odlot. Nikogo już nie wystraszysz. Gra była, jest, a w przyszłości będzie wspierana przez T-mobile.
he he a w poprzednim roku 2016 miały być aż 3 gry! a w 3 kwartale to już na 100%. Zobaczcie infa tej spółki. Teraz gra miała się pojawić w lutym dla T-mobile a w umowie jest że najpóźniej w 1 kwartale 2017, mamy już 2gi i co? He he a powieszeni wieszczą, że to robota mitycznej spółdzielni :)
Masz info przecież, gra dopiero za rok. BBM to taki szybki developer że w 2016 wypuścił 0 gier, w 2017 wypuścił hita: Cukierowo a w 2018 też wypuści hiciora: phantomsix :) Tempo prac imponujące :)
Info dotyczy: Rozpoczęcie negocjacji w sprawie współprodukcji gry Phantom Six "Emitent wskazuje iż na dzień sporządzenia niniejszego raportu, przy współpracy z BBM zakończono pierwszy etap prac nad nową grą tj. fazy koncepcyjnej, której efektem jest Game Design Document oraz biznes plan projektu," jak w każdym biznesplanie ujęte są koszty, koszty produkcji w wysokości nie mniejszej niż 75% przyjmuje na siebie mg! jest mowa o przychodach ale, ale o ewentualnym podziale zysku już nie dlaczego nie podali jakiego będą rzędu te koszty ? i jeszcze mały niuans "W wyniku poczynionych ustaleń strony postanowiły, iż na czas realizacji produkcji gry do zespołu Emitenta dołączą kluczowe osoby z BBM, które pracowały nad fazą koncepcyjną gry." ile tych osób? jakie otrzymają na ten czas wynagrodzenie?
Dnia 2017-04-13 o godz. 11:46 ~byq napisał(a): > zero informacji jak to sfinansują kasa pusta emisji nie uplasowali więc kredyt? czy kolejna próba emisja po 20-30 gr?
po porażce z emisją po 70gr o kolejnej emisji pisałem już z 3 tyg. temu mało się pomyliłem