Witam, czytam i czytam o tej emisji i jej mozliwych skutkach. jestem nowy w temacie gieldy wiec moze nie rozumiem niektorych spraw i moze ktos mnie oswieci merytoryczna wypowiedzia.
1. emisja nie mniej niz 1 akcja i nie wiecej niz 19800000 (jak dobrze pamietam. wiec chyba znaczy ze moga dokonac emisji w przedziale wyzej podanym. wiec moga ale nie musza
2. cena emisji 0.10gr co da 1980000 wiec jesli chodzi o kase na inwestycje albo kasa dla zarzadu jak pisza co niektorzy to troche slabo
jesli SAPPEERS ma zamiar zadawac sie z SAP.de i robic z nimi to mam nadzieje ze nie siedza u steru ludzie ktorzy to zepsuja krotkim strzalem tym bardziej ze SAP to softwere drogi i biznes z dlugim profitem.
czy jest to nadmuchana balonem? podobne info czytalem na forach CD Projekt i innych firm ktore raczej traktuje jako powazne i kazda firma chyba jest troche balonem :)
ogolnie mysle ze jest tu przyszlosc a kurs no coz jak narazie testujemy poziom 1.68 do 1.70 i jakos nie spada ponizej tego i mam nadzieje ze tak pozostanie oraz ze zacznie isc w gore.
czego zycze wszystkim.
PS
jesli ktos chce to komentowac to prosze z konkretami i bez obrazliwych slow. trzymajmy poziom bo czasami widze jest roznie z tym :)
Traktuj papier jako średnioterminowy i po kłopocie. Na bankierze są sami nowicjusze więc nie oczekuj merytoryki z ich strony. Kupują , za chwile sprzedają i tak w kółko . Jak sprzeda to już papier zły . Jak kupi to papier dobry:))) Trzymaj , taka moja rada
zgadzam sie z przedmowca napisales wszystko co wiedza inni, nikt ci tu nic nie doda merytorycznego, bo nikt nie ma kuli krysztalowej, chyba ze napiszesz do Adama... Małysza albo ja ci napisze jutro odbicie do poziomu 2.2zł i nastepnie gaszenie popytu pod emisje, a na emisji da sie zarobic tylko trzeba zainwestowac a tego ludzie sie boja wiec wywalali