Wygląda mi to na zrządzenie lostu. Popchnąłem dziś papier, a teraz to info. Ciekaw jestem jak zareaguje rynek. Będę zaskoczony jeśli będzie pompka. Jestem amator więc nie będę siłował się na jakieś oceny. Jutro pokaże co i jak. Zupełnie szczerze trzymam kciuki.
Dekadę temu byłaby euforia. Teraz jest to przyjmowane negatywnie. FF niski więc może nie będzie tragedii. Z drugiej strony w końcu główni tez zapewne będą obejmować. Nasz udział stosunkowo niewielki. Warto poczytać dokładnie komunikat. Jest kilka ciekawych wątków. W moim odczuciu pozytywnych.
Jutro może być gorąco z powodu planów nowej emisji. Zastanawiam się. Życie nie ma to związku z wkładem własnym na dofinansowanie. Starają się o 9 mln, z czego 3 mln to udział własny.
Nie mam pojęcia jak się zachowa papier - nigdy nie uczestniczyłem w emisji :) będzie ciekawie, to pewne. Pytanie skąd dotychczasowe wzrosty - średnioterminowo nie wierzę w stratę tutaj
nikt wam teraz akcji nie sprzeda bo nowa emisja w pierwszej kolejności obejmie osoby które już posiadaja akcje.....wiec jęzeli chcecie nabyc akcje z nowej emisji jako pierwsi w kolejności musicie posiadać stare walory,ja tam jeszcze jutro dokupię bo robi sie ciekawie...takie moje zdanie a wy zrobicie jak uwazacie.....dla osób mających stare akcje i chcących dalej inwestować w dłuższym przedziale czasu myślę że pozytywna informacja....
kurs juz nie powinien spasc ponizej dzisiejszego poziomu chyba ze ulica wyprzeda na hura (w co wątpie bo pp beda drogie i porzadane) to i tak urosnie spowrotem bo spolka perspektywiczna
Prawo poboru 1:3 bodajże na 24 marca 2017r. tylko ciekawe jaka cena papierka bo za 1 starą dadzą 3 nowe ale po ile ??? Jak będą tanie to warto trzymać stare do marca . No zobaczymy !!!!!!!!!!!!!!