K2 dla CD PROJEKT RED
CD PROJEKT RED powierzył agencji K2 stworzenie kreacji do globalnej kampanii reklamowej GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej. Kampania digitalowa zamkniętej wersji beta gry ruszyła 25 października wieczorem.
Studio CD PROJEKT RED rozpoczęło współpracę z K2 w marcu br. od zlecenia na kreacje reklamowe dla drugiego dodatku do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, czyli dla Krwi i Wina. Do zadań agencji należało wówczas przygotowanie ponad 500 banerów statycznych i animowanych promujących przedsprzedaż dodatku oraz jego właściwą premierę. Grafiki i animacje stworzone przez K2 w 8 językach zostały zaadaptowane na zagraniczne rynki. Po sukcesie tej kampanii CD PROJEKT RED zdecydował się powierzyć K2 wsparcie reklamowe premiery nowego produktu – GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej.
Niby dziesiątki zrealizowanych projektów tylko zysków brak . Jak już parokrotnie pisałem jest to spółka dla zarządu i pracowników a nie dla akcjonariuszy .
Na forum jestem z sentymentu . Na tej spółce byłem od IPO aż do lutego tego roku . Numer z przeglądem opcji strategicznych i bajki serwowane przez zarząd przekonały mnie ostatecznie do pożegnania się z tą spółką . A to czy ja mam rację czy ty najlepiej świadczy zachowanie akcjonariuszy .
Nie nadążają wysyłać zaproszeń do bety Gwinta tak duże jest zainteresowanie - Troll boleć głowa i suszyć gęba - jak wydadzą na androida to i ja zagram
https://m.facebook.com/GwintPL/?locale2=pl_PL#!/GwintPL/