• K2 Media kampania DayUp Autor: ~telesfor [194.126.238.*]
    Ruszyła kampania DayUp, naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach OOH. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreację przygotowało K2 Media.

    Koncept kreatywny przygotowany został przez K2 Media. Agencja odpowiedzialna jest za całościowy nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii – przygotowanie kreacji do wszystkich kanałów łącznie z organizacją sesji zdjęciowej oraz produkcją spotów 30’ i 15’. Do K2 Media należało również przygotowanie i zaimplementowanie nowego landing page’a.
[x]
FABRITY -0,76% 26,10 2025-10-27 13:53:32
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.