Pośrednictwo w pażdzierniku o którym wspomina raport ( "Sprzedż i leasing zwrotny nowych samolotów ma związek z otrzymaniem 04 pazdziernika 2016 pozwolenia na handel i działalnoć leasingową AviaAM Leasing w Chinach «Dikkys Investments" mógł pośredniczył pomiedzy Industrial Commercial Bank of China z firma leasingujacą GTLK z Rosji
Takie przypuszczenia wynikaja stąd że 08.08 2016 GTLK która leasinguje od pażdziernika te cztery nowe Airbusy A321 https://www.planespotters.net/production-list/search?fleet=Aeroflot-Russian-Airlines&manufacturer=Airbus&type=A321&fleetStatus=current wziął udział w posiedzeniu podkomisji w sprawie współpracy w dziedzinie transportu między Rosją i Chinami a w oświadczeniu czytamy miedzy innymi GTLK aktywnie uczestniczy w Federacji Rosyjskiej, rozwój infrastruktury transportowej i ma pozytywne doświadczenia w pozyskiwaniu środków z międzynarodowych instytucji finansowych, w tym przedstawicieli azjatyckich rynkach finansowych. Obecnie firma otworzyła linię kredytową w Industrial Commercial Bank of China. , O współpracy z ICBC czytamy w wywiadzie Gediminas Ziemelis szefa ASG
" Prowadzimy dyskusjię biznesową w Chinach dotyczącą współpracy w leasingu samolotów. Nasza firma AviaAM Leasing postawiła sobie ambitny cel, jakim jest współpraca w leasingu samolotów z chińskimi bankami takimi jak Industrial Commercial Bank of China ,Minsheng i innymi .
"Mamy już 2,5 miliarda dolarów amerykańskich wartość zamówień dla Chińczyków w ciągu ostatnich trzech lat. Jednakże aby móc rozpocząc dzierżawę samolotów Chińczycy musza przygotowani na ich rejestrację i utrzymanie . My służymy doświaczeniem jesteśmy specjalistami ," powiedział.
Ziemelis zapowiedział również że FL Technics, ramię obsługi technicznej samolotów, naprawy i remonty ASG, przeprowadzi swoją centralną siedzibę w Azji z Malezji i utworzy biura w Bangkoku, które usługiwać będą sześć krajów, w tym Indonezji, Wietnamie, Malezji, Filipiny, Singapur i Birmę