• Avia am moze poszerzyc oferte leasingowanych samolotow o Airbusa A330 Autor: ~dovado [94.254.179.*]
      Aviaaml leasinguje tylko takie samoloty do ktorych serwisowania ma uprawnienia FL Technics.
    Corka zalezna 22 wrzesnia 2016 roku tego samego glownego udzialowca Ziavalda Holdins  FL Technics, globalny dostawca usług one-stop-shop obsługi technicznej, napraw i remontów, dodatkowo rozszerza zakres swoich możliwości ciągłego zarządzania Lotnicze dodając typu Airbus A330 samolot do zatwierdzenia EASA Part M.

    Zaktualizowana Part M (Continuous zatwierdzenia organizacji Lotnicze Management) został wydany w następstwie udanego badania przeprowadzonego przez EASA na początku tego roku. Nowa homologacja umożliwia FL Technics zaoferować operatorom Airbus A330 i właściciele szeroką gamę usług inżynierskich, w tym dyrektywy zdatności (AD) i usługi Bulletin (SB) kontroli zgodności oraz ich zastosowania, a także samolotów rozwoju programu konserwacji, zarządzania dokumentacją techniczną, kontrole samoloty i inne usługi. Możliwości CAMO FL Technics ' obejmuja rodziny Airbus A320, Boeing 767,Boeing 737 NG / CL Embraer EMB 135/145 i ERJ 170, a także ostatnio dodane SSJ100,
    Nowo budowana flota JV AviaAM Leasing i HNCA będzie mogla obejmować zarówno nowo wybudowane Boeing 737 NG i Airbus A320ceo jak podano w komunikacie ale rowniez moze obejmowac samolot szerokokadlubowy A330
  • Grupa jako calosc Autor: ~dovado [94.254.179.*]
     Historia Avia Solutions Group rozpoczęła się w 2005 roku, kiedy litewskie linie lotnicze, został sprywatyzowany. Investicijų valdymas ktorej glownym akcinariuszem byl Gediminas Ziemelis nabyła 100% udziałow w liniach lotniczych do 7,53 mln euro.
    Linia lotnicza rozpoczela dzialalnosc jako flyLAL Sześć firm zostały wydzielone z oryginalnej firmy i wszystkie z nich, z wyjątkiem flyLAL byly dochodowe midzy innymi FL Technics (konserwacja, naprawa, lotnictwa i operacji) sa one skupine w obecnej Avia Solutions Group  Investicijų valdymas zostala przekształcona w ZIA Valda (80 % nalezy nadal do Gediminas Ziemelis  W 2009 sama flyLAL został zmuszony do ogłoszenia upadłości nie wytrzymujac konkurencji z łotewskiem przewoźnika airBaltic,ktory stosowal ceny dumpingowe Ciekawostka jest że w listopadzie 2014 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej dopuszcza do zatrzymuje własności airBaltic wraz z międzynarodowym lotniskiem w Rydze, w celu zapewnienia odszkodowania w postepowaniu za szkody wynikające z domniemanych naruszeń prawa konkurencji Unii w pozwie flyLAL przeciwko airBlatic ]oskarżając linie lotnicze o stosowanie dumpingu.
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:62013CJ0302&from=EN
    Sama Avia Solutins Group zostala jeszcze raz podzielona w 2010 roku podczas przygotowań do IPO. GPW nie zgodzila sie na wejscie calej grupy wiec dla potrzeb IPO grupa została podzielona w ten sposob że BPC Travel i AviaAM Leasing wyszły z niej W rzeczywistosci grupa dziala jako powiazana calosc biznesowa zrzeszona w ZIA VALDA
     http://www.ziavalda.lt/ 

  • Re: Grupa jako calosc Autor: ~seba [5.172.255.*]
    A to ciekawe bo w zakladkach media news spolki ZIA Valda sa wiadomosci dotyczace Aviaaml ktorych nie ma nawet na stronach Aviaaml miedzyinnymi ta
    http://www.ziavalda.lt/en/news/view/aviaam-financial-leasing-china-receives-approval-from-chinese-authorities

  • Re: Grupa jako calosc Autor: ~swoj [89.174.235.*]
    Avia SG od maja juz 100% w gore a c/z ponad 100 a u nas c/z 2 i nie chce sie ruszyc
  • Re: Grupa jako calosc Autor: ~dovado [94.254.179.*]
    Sprawa lini flayLAL z ktorych wywodzi sie rowniez Avia aml nie zostala jeszcze ostatecznie zakonczona w sadach
    02 lutego 2016 09:11
    Sąd okręgowy w Wilnie nakazał Air Baltic (BT, Ryga) zapłacić nieistniejącemu operatorowi Litewski flyLAL (TE, Wilno) 16 mln EUR(17.31 mlnUSD) odszkodowania po tym jak został uznany winnym praktyk antykonkurencyjnych.W swoim orzeczeniu sąd stwierdził Air Baltic zyskal znaczne korzyści z umów preferencyjnych zawaranych z lotniskiem w Rydze w latach 2004 i 2008. Umowy te umozliwiły łotewskiemu przewoźnikowi do prowadzenia agresywnej polityki cenowej i zachowań antykonkurencyjnych, które wyparly flyLAL na niektórych rynkach.  flayLAL domagał sie 57.87 mlnEUR (milion) 62.55 mln USD za szkody zarówno z linii lotniczych jak i lotniska.W tym wyroku lotnisko w Rydze zostało zwolnione z jakiejkolwiek odpowiedzialności.
    Air Baltic zapowiedział, że odwoła się do orzeczenia.
    http://m.ch-aviation.com/portal/news/43600-flylal-awarded-16mn-in-case-against-air-baltic
[x]
AVIAAML 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.