Założę nowy wątek, jw ma 78 % głosów. Bez 0.04%. To olbrzymi potencjał. To nie jest 52.5% jak było, to już prawie 80%. Przy free float 48% przeglosowali co chcieli. Teraz mają prawie 80%. To zupelnie inna sytuacja. To już nie jest przekroczone tylko 50%. To już przekroczone 3 progi z KSH. 66%, 75% i prawie 80%.
Jest możliwość emisji. Widzę że prawnie mamy braki. Zarejestrowane i koniec. Jestem prawnikiem, niezbyt znanym, ale konsultowalem to. Jestem też radca po egzaminach. Sorry, ale szanse słabe. Mogą ponawiam teraz emisję co kwartał. Nie pracuje w zawodzie, ale mam pojęcie.
Dlaczego mój post został usunięty. Nie napisałem moim zdaniem nic zabronionego - może ktoś wyjaśnić?
Do ~Zoltar. Ja niestety nie jestem prawnikiem - gratuluje zawodu. Możesz wyjaśnić, bo pisano na forum o stowarzyszeniu i sądzie itd - aczkolwiek coś ucichł temat. Ja cierpliwie trzymam pomimo tej całej" nagonki" na oddanie akcji. Zakładałem, że takich osób jest więcej. Mi się nie spieszy, czekam na lepszą cenę i naturalnie nie oczekuję 7 zł bo to nierealne. Ale spokojnie poczekam na dalsze wydarzenia. Jeśli dobrze myślę to na emisje musi mieć 6 mln tak a skąd ta kasa?
Odpowiadając na drugie pytanie, nie wiem co stowarzyszenie zrobiło, bo nie byłem wtedy z wami, ale osobiście uważam że nic. Bo nic się nie stało a szanse w sądzie nikłe. DLACZEGO? Bo nie ma szkody. Wg mnie brak argumentów do sądu. Ale może się mylę. Aczkolwiek nie sądzę, bo inaczej można by wszystkie uchwały paraliżować mając 1%
Gratuluję tym co nie dali się zastraszyć nagonką zewsząd na oddawanie akcji po taniości. Rozpisywali się na wszystkie sposoby i zastraszali.
Są widać ludzie myślący, którzy szanują siebie i nie dadzą się oszwabić w taki perfidny sposób jaki był zaproponowany (najpierw sztuczne celowe zaniżanie kursu żeby średnia wyszła niższa i propozycja skupu). Jak KNF będzie bierny to prokuratora (p. Ziobro) będzie się temu przyglądać.