• Anal ocenia wyniki Autor: ~hih [78.9.75.*]
    – Informację o wynikach odbieramy negatywnie, gdyż jest w nich dużo rozbieżności. Przede wszystkim zachodzimy w głowę, jak można pokazać wyższą marżę w wyprzedażowym kwartale aniżeli uzyskaną w całym 2015 (57,2 proc. vs 55,7 proc.) oraz tak dynamiczny wzrost kosztów funkcjonowania (+78 proc. r/r) przy zmniejszeniu powierzchni handlowej. Wracając do marży handlowej to odbiega ona o 10 p.p. od tej ukazanej w raportach miesięcznych. Wykazane wówczas 47,3 proc. rentowności na sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych nijak się ma do 57,2 proc. pokazanych w raporcie. – komentuje Marcin Stebakow, analityk DM Banku BPS.
  • Re: Anal ocenia wyniki Autor: ~marek [193.104.239.*]
    wałki jak ostatnie 10 lat - na tej spółce to normalka wiec chyba nikt kto siedzi na próchnie nie spodziewał się dobrego raportu

    tu tylko spekulanci zarabiają
  • Re: Anal ocenia wyniki Autor: ~franz [37.47.67.*]
    Dnia 2016-05-17 o godz. 13:35 ~hih napisał(a):
    > – Informację o wynikach odbieramy negatywnie, gdyż jest w nich dużo rozbieżności. Przede wszystkim zachodzimy w głowę, jak można pokazać wyższą marżę w wyprzedażowym kwartale aniżeli uzyskaną w całym 2015 (57,2 proc. vs 55,7 proc.) oraz tak dynamiczny wzrost kosztów funkcjonowania (+78 proc. r/r) przy zmniejszeniu powierzchni handlowej. Wracając do marży handlowej to odbiega ona o 10 p.p. od tej ukazanej w raportach miesięcznych. Wykazane wówczas 47,3 proc. rentowności na sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych nijak się ma do 57,2 proc. pokazanych w raporcie. – komentuje Marcin Stebakow, analityk DM Banku BPS.

    księgowy by źle zarachował? ;) coś śmierdzi KNF by się przydał
[x]
PROCHNIK -4,59% 0,01 2019-01-17 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.