Ukończył z wyróżnieniem Instytut Inżynierów Lotnictwa Cywilnego w Rydze uzyskując prawo do podpistwania zdatności do lotu samolotów Tu154, An24/26, Jak40. Obronił projekt dyplomowy p.t. „Silnik i układ napędowy samolotu pionowego startu i lądowania cywilnych samolotów transportu lokalnego”. Pracował w biurze konstrukcyjnym OLS7 przy projekcie samolotu Iryda w zespole odpowiedzialnym za system eksploatacji, remontów, oraz uzbrojenie. W WSK PZL Kalisz pracował przy uruchomieniu nowej hamowni silników turbośmigłowych oraz prowadził próby długotrwale silnika do samolotu M28 Bryza. W Polsko-Włoskim Przedsiębiorstwie Projektowania i Realizacji Urządzeń Transportu Technologicznego odpowiadał za wdrożenia innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz technologii produkcji linii do montażu samochodów. W Tobolsku (Syberia) pełnił obowiązki szefa zaopatrzenia i logistyki budowy linii produkcyjnych kombinatu petrochemicznego. W Tiumeniu tworzył i prowadził przedstawicielstwo dużej firmy budowlano-inwestycyjnej. W Fabryce Taśm Transporterowych w Wolbromiu kolejno był kierownikiem działu Marketingu, następnie jako kierownik działu modernizacji był odpowiedzialny za przygotowanie infrastruktury dla tworzonego polsko- japońskiego JV, remonty modernizacyjne oraz nowe maszyny i urządzenia, po czym odpowiadał za wschodni kierunek działalności eksportowej. Równolegle indywidualnie tworzył innowacyjne wyroby i technologie na zamówienia firm krajowych i zagranicznych W firmie Linter kierował pionami eksportu i rozwoju, gdzie kierował pracami badawczymi i rozwojowymi w zakresie odnawialnych źródeł energii, technologii kompozytów, inteligentnych systemów sterowania oraz tworzenie i wdrażanie innowacji. Od 5 lat zajmuje się wdrażanie innowacji, tworzeniem projektów w ramach dotacyjnych programów unijnych oraz wspomaga polskie firmy w ekspansji na rynkach zagranicznych. Hobby to lotnictwo, gemmologia, turystyka, alternatywna ekologia, fitoterapia i odnawialne źródła energii.
Softblue moze marzyć o takiej osobie. Ponoc PaN Andrzej wsrod zarzadu takich firm jak azoty kghm czy lotu jest osoba uznana i poważaną.
Od 5 lat zajmuje się wdrażanie innowacji, tworzeniem projektów w ramach dotacyjnych programów unijnych oraz wspomaga polskie firmy w ekspansji na rynkach zagranicznych
swoją drogą mówiliście o Softlbue i dotacji.
Kiedy pojdzie info , ze Geotrekk złożył papiery na dotacje ?
O dotacje jestem spokojna kiedy za starami jest Pan Andrzej i co najważniejsze: Spółka w pierwszym kwartale 2016 koncentrowała się na działaniach zmierzających do pozyskania stabil- nego inwestora. W tym celu prowadziła dalece zaawansowane negocjacje z jednym z akcjonariuszy oraz z inwestorem spoza branży. Rozmowy uległy przedłużeniu, z uwagi na oczekiwanie na uchwalenie emisji serii E przez NZW Spółki w dniu 27.04.2016 i ich zakończenie strony zaplanowały na koniec II kwartału 2016 .