Warszawa, 28.12.2015 (ISBnews) – Oponeo.pl chce rozpocząć sprzedaż w dwóch kolejnych stanach USA - Nevadzie i Oregonie w 2016 r., poinformował ISBnews prezes Dariusz Topolewski. Spółka chce utrzymać wysokie dwucyfrowe dynamiki sprzedaży za granicą w nadchodzącym roku. "W 2015 udało nam się zakończyć wszystkie procesy organizacyjne przygotowujące spółkę do działalności operacyjnej w USA. We wrześniu rozpoczęliśmy sprzedaż w stanie Kalifornia, a w planach na 2016 jest poszerzenie rynku zbytu o kolejne dwa stany: Nevada i Oregon" – powiedział ISBnews Topolewski. W ubiegłym miesiącu firma podpisała list intencyjny w sprawie zamiaru utworzenia nowej spółki z wiodącym podmiotem w nowej dla Oponeo.pl branży e-commerce. "Jeśli warunki listu intencyjnego tj. przeprowadzenie due diligence potwierdzą wartość aktywów oraz pozycję rynkową partnera rozmów i zostanie dokonana wycena wkładu niepieniężnego, projekt zostanie zrealizowany w I kwartale 2016 roku" – wskazał prezes firmy. "Rok 2015 jeszcze się nie zamknął, ale zdecydowanie możemy zaliczyć go do udanych w historii Oponeo. Utrzymaliśmy wysoki poziom dynamiki sprzedaży i zamówień. Na rynku zagranicznym uzyskaliśmy ok. 50% wzrost zamówień. W przyszłym roku chcielibyśmy, oprócz uruchomienia sprzedaży na nowych rynkach, wzmacniać naszą pozycję, na rynkach na których już funkcjonujemy z efektem ok. 30% wzrostu sprzedaży" – zaznaczył Topolewski. Dodał że również na rynku polskim, szczególnie w okresie jesiennym, Oponeo uzyskało bardzo ładne wzrosty sprzedaży, pomimo niewystąpienia typowych zimowych warunków pogodowych. "W 2016 roku chcielibyśmy utrzymać podobny poziom marż jak w 2015 roku. Ponadto, w związku z ciągłym rozrostem firmy, planujemy w nowym roku rozbudowę powierzchni magazynowych" – podsumował prezes Oponeo.pl. Oponeo.PL S.A. sprzedaje opony i felgi od 2001 roku. Była jednym z pierwszych sklepów internetowych w Polsce z oponami. Prowadzi także serwisy Opony.com.pl, Felgi.pl oraz Elektroda.pl. Oponeo.PL jest notowana na GPW od 2007 r
Lepiej podawać rynkowi informacje na bieżąco, niż mieć do czynienia z sytuacją, w której informacji brak.. Nadal nie brakuje spółek, ok których nie można się zbyt dużo dowiedzieć. Generalnie w kwestii polityki komunikacyjnej firm lepsza jest klęska urodzaju. A tak obiektywnie - podawanie miesięcznych wolumenów nie jest żadną przesadą... ot, starczy przytoczyć dane przedstawiane przez GUS.
Proponuje sprawdzić skonsolidowane przychody roczne oponeo na tym samym portalu - zakładka wyniki finansowe. Nieprzerwanie od 7 lat spółka generuje wzrost przychodów a ryne tego nie dostrzegał. kurs po prostu nadgonił to, co miał w zaległości z poprzednich lat.