witam szanowne Grono. Miałem paręnaście tysięcy i skuszony Waszą dyskusją włożyłem je w tą spółkę. Zakupy zrobiłęm przy średniej cenie 5,50 PLN Nie znam się na giełdzie i zakupy robię na podstawie obserwacji co w spółce i tego co o niej w dyskusjach. Wiem to niepoważne. Z reguły kupowałem spółki zdołowane. Czy cenie jaką zapłaciłem za ZUK'a można uznać za zdołowaną i zarobię na tym czy muszę pogodzić się ze stratą? Nadmieniam, że nie jestem graczem jednodniowym i z reguły inwestycje w akcje traktuje jako zainwestowanie na jakiś czas kapitału bez gorączki że muszę je sprzedać co by mieć na świąteczne prezenty. Co Państwo o tej spółce myślicie i jakie mam szanse co by na niej zarobić ? Kolega Rosomak chyba jest rozeznany w tej spółce, co o niej myślisz?
Niestety tu mogą zrobić wezwanie po kursie ważonym wolumenem - ryzyko przymusowego wezwania po niskiej cenie jest duże . Jak wejdzie ustawa o OZE to coś może ruszy ( to już za 6 miesięcy więc możliwe ,że zbierać należy już teraz ). Do tego ostatni kwartał był rekordowy pod względem przychodów , niewykluczone , że w IVkw. pokażą spory zysk . Co niew znaczy , że 3x,xx się tu nie pokaże . Obowiązuje bardzo silny i długi trend spadkowy , wchodzenie tu to łapanie noża - do przyzwoitego uklepania dna, co najmniej . Jak odbije , to może być jazda typu 2-3x w ciągu 1/2 roku.
Wszystko co napisał MAXRAK to prawda. Ale skoro zaryzykowaleś, to bądź konsekwentny i czekaj do końca lutego co najmniej.Ja bym zajął się świętami, zapomniał na 2 miesiące o ZUK.Realizować teraz stratę, bez sensu-RN na 100% kupi.Polityki nawet nie podejmuję się komentować a za manipulowanie ceną akcji KNF może się do dp manipulującym dobrać.Jeżeli chodzi o fundamenty i perspektywy to cena 5,5 nie jest wygoórowaną, więc głową do góry leszczu.