Weedo od PÓŁ ROKU ma problemy z uregulowaniem zobowiązań do wierzycieli. Prezes i pseudoinwestor spółki grają na czas i mydlą inwestorom oczy zmianą nazwy i dużymi perspektywami. Jedyną perspektywą będzie tu upadłość. NIE DAJCIE SIĘ OMAMIĆ TYM ŚCIEMOM z drukowaniem papieru
chlopie naprawde wierzysz bezgranicznie w to co spolki pisza? zapytaj oszukanych inwestorow o chinczykow na inweti, arabow na borucie, amerykanow (i ich 200mln $) na dependzie, plotki o holenrach przejmujacych demolen itd, itd. Takich przykladow mozna znalezc dziesiatki, super infa, super przyszlosc tylko na koncu drobni zostaja z pustymi kieszeniami.
O ile dobrze pamiętam , to ruch na papierze był w granicach 40 - 55 groszy , czyli 8 - 11 złotych. Więc kto sprzedaje ze stratą ?. A zdrugiej strony są to małe ilości, więc chyba celowo zaniżają. Ff bardzo małe , może trochę ponad 20 tyś. sztuk. Więc może tutaj być jazda po zmianie nazwy.!!!!!!!!!!!!!!!
Tak dla przypomnienia : Spółka SeaMaster Aircraft S.A (do czasu rejestracji KRS pod nazwą Weedo Polska S.A) poprzez spółkę zależną SeaMaster Aircraft, LLC opracowuje serię nowoczesnych samolotów wodnolądowych oraz będzie uczestniczyć w procesie ich certyfikacji w Europie, państwach afrykańskich, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych zarówno w kategorii lekkich samolotów sportowych (ang. Light Sport Aircraft – LSA) oraz małych samolotów w normalnej, użytkowej i akrobatycznej kategorii. Wodnolądowe samoloty mogą startować i lądować na wszystkich rodzajach terenu: na standardowym pasie startowym, trawie, wodzie, śniegu i lodzie. Zarząd Spółki zamierza skomercjalizować nowy, dwuosobowy model wodnolądowego samololotu, M-22C, bazując na doświadczeniu w opracowaniu samolotu kategorii S-LSA, procesie certyfikacji przez Federalną Administrację Lotnictwa w Stanach Zjednoczonych i 14-letniej historii bezpiecznych lotów maszyny w ponad 40 krajach na całym świecie. Dzięki opływowej konstrukcji kadłuba M-22C zabierze pilota i pasażerów do wielu ciekawych miejsc w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych, łącząc w sobie wygodę, komfort i bezpieczeństwo. Spółka jest również w trakcie opracowania innowacyjnego modelu M-33, która będzie pierwszym na świecie tak złożonym i komfortowym modelem pięcioosobowego wodnolądowego samolotu i dostarczy niesamowitych, emocjonujących i funkcjonalnych wrażeń w atrakcyjnej cenie.
Już prognozy o upadłości, mimo że komunikaty zwiastują dobry kierunek? Przejmujecie się zobowiązaniami, a ile jest spółek na giełdzie, których zobowiązania wynoszą miliony i nic z tym nie robią? Dajcie spokój...