co to k...... . strata ??? Porażka ta firma jak dobrze pójdzie i będzie to jeszcze na giełdzie za 10 lat może dobije kurs akcji do 24 groszy . Masakra w co ja wj ... Swoje pieniądze
dla mnie to spółka i jej wyniki przypominają stabilizację kursu łodzi po pierwszej fazie startu. Ciekawe kiedy całość zaskoczy a my się zdziwimy. ciekawe za ile lat osoby kupujące po 50groszy przy kursie 50 groszy będą pluły na spółkę że to ściema :p
A bardziej poważnie: prawdopodobnie przychód przekroczy 2 miliony złotych w tym roku.
i co z tego kolego że przychód będzie jak zyski są na minus ,niech mają awet i 100 mln i nic nam po tym jak będzie strata . Nie podoba mi się to lecz nie jestem księgowym może jakas dobra dusza podpowie dlaczego wyszla strata skoro sprzedali sporo więcej ? Rozrzutność? Chomikowanie na magazyn? Wyprowazanie kasy (lewe faktury od kolesi?
Zysk/strata ze sprzedaży Spółka ponosi stałe koszty związane z utrzymaniem zakładu pracy, amortyzacją, zwiększonym wynagrodzeniem dla pracowników spółki. Zysk Zważywszy na specyfikę rynku, jego słabszą koniunkturę w omawiamy okresie, Emitent skupia się w trakcie II i III kwartału na wdrażaniu na rynek nowych produktów a także przygotowuje się do zrealizowania celów sprzedażowych (między innymi zabezpieczenie produkcji) w okresie wrzesień – grudzień. Wynik finansowy odzwierciedla bieżące procesy zachodzące w Spółce tj. modernizacja środków trwałych, prace badawczo-rozwojowe, nakłady związane z wdrożeniem nowych produktów na rynek krajowy i zagraniczny.
Zobaczymy jak będzie wyglądać 4 kwartał, to długi okres czasu... no, ale co zrobić, w święta schodzi więcej głośników i do tego pewnie wtedy zobaczymy jakieś konkrety z zagranicy, czy wypaliło czy nie...
Jak wyjdę z innych inwestycji to sobie jeszcze tutaj dokupię mały pakiecik ;)
intryguje fragment: