Inwestuje na GPW 7 lat. Byłem przy wzrostach m.in. 11bit i votum. 11bit pomimo duzego potencjału bujało sie w przedziale 9-11zl do czasu az ktos wzial kalkulator i policzyl co nie co. Tutaj bedzie tak samo. W koncu spółka bedzie warta 1-2złote. Tutaj wiem ze zarobie. Pozdrawiam.
Akcję sporo urosły ale były skrajnie niedowartosciowane i dobrze że na tym poziomie się mieli będzie dużo latwiejvprzy 80-90 gr jak te poziomy przejdzie to z AT będzie mocne kupuj teraz jest obrona wsparcia !!!
Jak w piątek dojdą fundamenty to będzie impuls do ataku na początek na 1 zł
Jestem technikiem spółka mocno broni wsparcia większy ruch popytowy pojawi się dopiero po przebiciu 80 gr i tam kurs powinien być ju w tym tygodniu albo dopiero po wynikach trzeba obserwować
jak ktos by usiadł z kalkulatoremto wie że tutaj akcja mogłaby kosztować nie 1 zł a kilka złotych 1111
Powinna, ale nie jest. Na razie jest 65 groszy i papier z wielkim trudem przekracza 70 groszy, po to żeby od razu się cofnąć. Może wyniki coś pomogą, ale musiałby być naprawdę rewelacyjne, wyraźnie powyżej 100 tys. Na szybki rozwój organiczny albo poprzez przejęcia na razie chyba nie ma co liczyć.
Niestety, nie jest tak jak piszesz. Powyżej 60 groni wrócił 3 dni temu i wystarczy akcji za 2 tysiące PLN żeby tam wrócił. Pozycja jest bardzo słaba. Może pomogą wyniki.
Tak Panie, ale kasa na nowy lokal poszła w IIIQ, a tymczasem czekamy na wyniki za IIQ. W 3 kwartale szału napewno nie będzie, bo zgodnie z komunikatem nowy lokal rozpocznie działalność operacyjną dopiero w pażdzierniku. Dlatego na koniec roku nie liczyłbym na zysk wyższy niż 350 tys.
350 tys narastająco nie byłoby źle. Gdyby udało się w międzyczasie otworzyć 3-4 lokale nowe lokale to cena ponad 1 pln byłaby bardzo realna. Zysk netto nie jest rzeczą najważniejszą. Przynajmniej na tym etapie .
jak ja pisałem że będzie 1 zł to było 20-30 groszy i nikt nie chciał brać
teraz wam mówię, że tutaj będzie 2 zł :-) jak ruszy to...