• Fatalna obsługa CCS Autor: ~Pyrkon [78.129.189.*]
    Serwis Huawei? Wolne żarty... Wybrałem się do serwisu w zeszły piątek. Oczekiwałem miłego przyjęcia, profesjonalnej i szybkiej naprawy. I co? Przejechałem się po całej bandzie. Pani recepcjonistka (nie wiem czy tak mogę ją nazwać) przyjęła mnie z łaską! Przez 20 minut opowiadałem o co mi chodzi, w czym leży problem, a ona dalej nie rozumiała o co chodzi. Poprosiłem kierownika. O dziwo zrozumiał problem i przyjął towar... Usłyszałem, że naprawa zajmie do 3 dni roboczych. Chodziło o zwykły wyświetlacz, wiec powinno pójść szybciej. Tu jest najlepszy punkt programu. Czekałem tydzień i nic. Półtorej tygodnia i nic. Minęły 2 tygodnie i dostałem telefon, że mogę przyjść po odbiór. Za taką obsługę i serwis dziękuję. Jaka firma, taka pozycja na giełdzie... Nie polecam serwisu w piasecznie. Czekam tylko jak wyświetlacz w telefonie, ponownie walnie, po ich naprawie...
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~DrWhite [37.59.65.*]
    Ja natomiast zostałem miło i profesjonalnie przyjęty, ale naprawa trwała bardzo długo. Po nie całym miesiącu, znowu musiałem oddać do naprawy, bo zepsuł się procesor, którego naprawą zajął się ich serwis.
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~dex [89.73.133.*]
    Napisz skarge do prezesa, albo idz na walne i powiedz prezesowi ze ma fatalna obsluge, i powinien zwiekszych koszty obslugi zamiast wyplacac dywidende ;)) Ciekawe co ci odpowie,
    ja wole dobrej jakosci obsluge ale nie zawsze z dywidenda 10gr niz super obsluge ale zero zysku dla akcjonariuszy.
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.6.209.*]
    Jeżeli w ogóle jemu na to coś odpowie ;)
    Jeśli nie naciągacie swoich wersji, to na pewno nie zdarzają się każdemu. Moich kilku znajomych z Piaseczna, oddawało do nich swoje urządzenia i nie narzekają na ich usługi. Trochę dziwne, że tak krytykujecie działalność spółki, na jej forum giełdowym, gdzie poprawiła się w tym roku :D
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Pyrkon [78.129.174.*]
    Zła opinia i od razu naciąganie? To ty zdrojek i cała twoje ferajna, naganiacie na ccs. Nie zagłębiam się w giełdę. To nie jest miejsce dla mnie. Ale zasiadłem do tego forum, żeby napisać swoje doświadczenie z ich serwisem. Serwis jest do dupy i nic tego nie zmieni. Jestem ciekaw doświadczeń twoich znajomych (jeśli na prawdę tam byli). Daj mi kontakt do nich. Poczytałem twoje wypowiedzi na bankierze. Naganianie na ich akcje pełną parą. Nie zdziwi mnie fakt jeśli ty, psp, ss i inne durne nicki, to jedna osoba..
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [46.165.197.*]
    Tak tak Pyrkon. A IP zmienia się samo? Rozumiem, że każdy może mieć inne doświadczenia odnośnie ich usług. Ty masz akurat złe, chociaż sądzę, że troche przesadzone po twoim stylu wypowiedzi. Mam kilku znajomych, którzy mają dobrą opinię. Dobre opinie znajdziesz też w internecie. W ostatnim raporcie mają całkiem niezły przychód ze swojej działalności. Przy fatalnej obsłudze raczej nie powinni ich mieć, nie uważasz?
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Pyrkon [78.129.174.*]
    Zawsze znajdą się naiwniacy (niestety byłem wśród nich), którzy oddadzą do naprawy swój sprzęt, i wyjdą zawiedzeni. Ostatni raz tam oddałem. Mam nadzieję, że zamkną szybciej niż otworzyli..
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.9.250.*]
    Ty jesteś nie zadowolony, inni są zadowoleni. I jak tu żyć? Nie do każdego się dopasujesz. A skąd wiesz, że ponowna usterka twojego sprzętu, to ich wina a nie twoja?
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Muve [77.255.47.*]
    Jaki sprzęt dałeś do naprawy Pyrkon?
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~xxx [89.66.77.*]
    Jak jesteś takim specjalistą, że wiesz jak szybko powinni Ci naprawić to trzeba było zrobić to samemu.
    Jeżeli na wymagane części trzeba czekać u producenta czasami nawet kilka tygodni to jak mogli Ci to naprawić od ręki?
    Jaki producent taka dostępność części serwisowych. Trzeba było kupić sobie porządny telefon...
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Muve [77.255.47.*]
    Nie broń ich tak. Nie wiesz w czym leżała usterka. Chłopak może mieć racje
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Pyrkon [78.129.189.*]
    Wyświetlacze można kupić bez problemu na allegro. Kurierem dochodzi w max 2 dni. Na naprawę czekałem 2 tygodnie. Wnioski ?
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~xxx [89.66.77.*]
    trzeba sobie było kupić na allegro, to że tam są to nie znaczy, że są w serwisie, poza tym na allegro większość to podróbki...
    serwis musi brać części od producenta a nie z allegro, żaden serwis nie ma wszystkich części w swoim magazynie, przy takiej ilości modeli jakie serwisują wyobraź sobie ile kasy musieliby mieć zamrożonej w częściach i to bez pewności, że wykorzystają każdą część...
    generalnie do chińszczyzny typu huawei, zte, są okresowe problemy z dostępnością części u producenta dla każdego serwisu
    poza tym to przeczytaj sobie gwarancję i sprawdź ile czasu ma serwis na naprawę...
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~WWA [78.11.116.*]
    ahahah na allegro, masakra kolego to tak jakby ASO mercedesa kupiło części na Słomczynie do naprawy twojego samochodu.
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~xxx [89.66.77.*]
    na pewno Ty to wiesz... nikogo nie bronię
    śmieszą mnie tylko tacy ludzie, którzy wiedzą lepiej od specjalisty w danej dziedzinie co należy zrobić...
    co do czasu naprawy to w interesie serwisu jest aby była zakończona jak najszybciej, im krócej urządzenie w erwisie tym więcej kasy od producenta za naprawę...
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.9.248.*]
    Poczytają sobie trochę wypowiedzi "specjalistów" na forach telefonicznych / technicznych i od razu mają całą mądrość świata :P Jeśli powołujesz się na części dostepne na allegro. Skąd jesteś pewien ich jakości oraz źródła pochodzenia? Mój kolega kupił ostatni wyświetlacz do swojego LG na allegro. Nie minął nawet miesiąc i wyświetlacz padł mu. Serwisy takie jak CCS muszą brać od producentów części, ponieważ dostają na nie gwarancja i są pewne jakościowo.
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Pyrkon [78.129.189.*]
    Może dołączycie oboje do ich wspaniałego serwisu skoro tak dobrze się znacie na rzeczy ? Nie interesuje mnie jakiej jakości są elementy na allegro. Oni mają swoje źródła i CCS tak samo powinien mieć miejscówki, skąd szybko wezmę zamienne części. Nie jedna osoba tutaj narzekała na ich serwis. Sprawdzałem poprzedni temat z bankiera. Narzekali na obsługę i naprawę. Nie pouczajcie mnie, że nie mam racji bo inni też to zauważyli....
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.28.155.*]
    Ok. Kup część na allegro i udaj się do serwisu. Niech wymienią części i zobaczysz ile wytrzyma. Serwisy korzystają z części od producentów, bo są one najpewniejsze. Skończy lepiej tą dyskusję, bo ty żyjesz w swoim przekonaniu, którego nic nie zmieni, nawet rzeczywistość...
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Pyrkon [78.129.189.*]
    Ciekawe są wasze teorie.... Poszedłem do innej firmy z Piaseczna - http://sbe-online.pl/ Po oddaniu telefonu, odczekałem nie całe 5 dni i dostałem go z powrotem. Da się szybko naprawić telefon? Da. CCS jest beznadziejnym serwisem...
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.24.117.*]
    Już rozumiem. Założenie przez Ciebie tematu miało na celu, zareklamowanie usług innej firmy. Słaba szeptanka ;)
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Pyrkon [78.129.189.*]
    To nie była szeptanka :)) CCS lipa, inna firma sprawuje się lepiej to ją polecam :))
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~AntMan [178.255.46.*]
    Serwisy nie mają narzuconego, pozyskiwania części do urządzeń tylko od producentów? Jeśli tak, to norma, że tyle czekałeś na naprawę w CCS-ie. Sam nie produkują części xD
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.31.214.*]
    Nie ma nigdzie takiego zapisu, nie słyszałem o nim. Ale serwisy, przynajmniej te autoryzowane, a nie prywatne, mają podpisane umowy z producentami, aby posiadać części najlepszych usług. Uzyskują na nie gwarancje, więc w razie problemów, nie mają problemów aby wymienić je na nowe
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Krzychu [89.207.129.*]
    Idziemy twoją logiką Pyrkon - CCS kupuje części na allegro (wykłada ze swojej kieszeni) i montują je. Mija parę miesięcy i wracasz do nich z wadliwym sprzętem. Ty jesteś oburzony, a CCS ponownie serwisuje i wykłada kasę ze swojej kieszeni na część z allegro. I tak w kółko. A nie, bo ty pójdziesz do konkurencji, którą zareklamowałeś :P

    A teraz idziemy tak jak jest: Idziesz do CCS, serwisują telefon i montują część, którą posiadają od producenta. Oddają Ci sprzęt i dostajesz gwarancję np. 2 letnią. Nie daj Boże, wracasz za jakiś czas bo upadł Ci telefon i ty nic nie płacisz za naprawę bo masz gwarancję, i CCS też nie płaci, bo mają umowę z producentem, który dostarcza im części.

    No prościej już się nie da :D
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~xyz [5.172.236.*]
    ...... i ty pyrkonie . żalić się tu przyszłeś co ? co zajęcia nie masz a morze byś podziękował ładnie za to że jeszcze ktoś chciał wogule rozmawiac w firmie z tobą ,sam zepsułeś ten wyświetlacz i jeszcze się żalisz o feee nie ładnie ty pyrkonie umorusany na forach brzydko pisać feee / niepisz tu i się nieżal pyrkonie /
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Muve [213.238.67.*]
    Hahaha :D Dajcie mu spokój, nie każdy zna się na rzeczy :D
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.6.200.*]
    Ale jeśli ktoś gada głupoty (jak on), to trzeba naprostować sytuację, żeby nikt inni, nie poszedł jego tokiem rozumowania :)
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Harry [91.227.221.*]
    He he, zajrzyjcie do serwisu w Koszaline. Tam są fachowcy xD
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Fiki [178.43.4.*]
    Jacy? Zdystansowałem się do negatywnych opinii, zwłaszcza na forach giełdowych, gdzie ktoś krytykuje serwisu, nie mając za dużo pojęcia o funkcjonowaniu ;) Jeśli CCS to zły serwis, to skąd zarabiają coraz lepiej?
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Muve [77.253.104.*]
    A skąd polscy biznesmeni biorą kase, a spółki nie odbierają telefonów?!
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.9.250.*]
    Nie wnikajmy w sytuację innych spółek na NC, chyba że siedzisz w ich zarządzie, to wtedy możemy podyskutować ;)

    CCS głównie zarabia z serwisowania, a klienci z tego sektora zawsze będą. Mają też kilka innych inwestycji, w tym CCS Energa
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Beti [95.141.37.*]
    Energa już coś zarabia?
  • Re: Fatalna obsługa CCS Autor: ~Zdrojek [83.24.124.*]
    W ostatnim raporcie nie było nic na ten temat. Może sierpniowy coś pokaże
[x]
CCS 2,70% 0,57 2025-10-21 11:37:22
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.