Dnia 2015-04-27 o godz. 19:14 ~Karim napisał(a): > żeby zarabiać na aucie trzeba bylo miec akcje innej spolki - niejakiej abeonet? :) >
dość dawno temu pisali że chcą wprowadzić arrnerę za pomocą abo ale nie pomyślałem że w tak ordynarny sposób orżną drobnych ,którzy kiedyś zapasywali się na akcje veno by mieć warranty "pierwsze'j arrinery - później były kolejne? w Londynie także chcieli zebrać pieniądze na tamtejszym parkiecie i co z tego wyszło? o ile pamiętam kich kich też całkiem niedawno pisał że jak chcesz zainwestować w arrinerę to kupuj veno? niedługo później zmienił zdanie? dobrze że tak wybitnych umysłów nie ma zbyt wiele nawet na new wałek.....?
Dnia 2015-04-27 o godz. 19:14 ~Karim napisał(a): > żeby zarabiać na aucie trzeba bylo miec akcje innej spolki - niejakiej abeonet? :) >
to lekkie nadużycie pisać "żeby zarabiać na aucie", bo abeonet ma chyba udziały w czymś angielskim, a te coś w angli jeszcze dalej w czymś. generalnie zanim kasa wróci na samą górę, to ciężko powiedzieć ile jej będzie :))) stawiam raczej na powiększenie bunkra podatkowego niźli na zysk na inwestora...
mmm na nic już nie wpadnie, odkąd postradał zmysły po wtopie na warrantach; od tej pory bełkocze wkółko to samo; ja mu radzę żeby inwestował w prywatne psychiatryki dla własnego dobra, ale jak tu choremu przemówić....
Od 6 lat mmm miał na forum dostęp do informacji które mówiły o tym że veno marnotrawi i rozkrada pieniądze akcjonariuszy. Prezes wielokrotnie okłamywał inwestorów. Wtedy mmm bronił spółki. Dziś mi go nie żal.
Moim zdaniem spółka która ma w najbliższym czasie przed sobą perspektywy to URSUS. Traktorki ładne, chętnych do kupna wielu (choćby w afryce). Wkrótce ruszy produkcja autokarów które będą konkurencją dla solarisa,mana, mercedesa itp. Szkoda że nie chcą produkować aut osobowych-nie jakiś super szybkich tylko takich zwykłych. Ale to jest tylko moje zdanie i proszę się nim nie sugerować. Natomiast Erne to zwykła spółka wydmuszka a Arkadiusz K.już dawno powinien siedzieć. Teraz chce ludzi nabrać na obligacje. Co roku ta sama bajka o rychłym uruchomieniu produkcji,o liczbie chętnych przewyższających liczbę produkowanych egzemplarzy. Płatne artykuły w internetowych niemieckich brukowcach ala onet,wp.interia i tym podobne badziewia. Zachwalają co roku jakie to cudowne auto i jakie ma super osiągi :-p