• Informacja Autor: ~Reconquest [223.72.142.*]
    Poprzednia gra poniosła spore koszty, tutaj jest już baza.
    Taki insanity sprzedał się w znacznej ilości pomimo licznych błędów, słabej mechanice.
    Obecna gra jest lepsza, dopracowana, bardzo dobrym posunięciem było wprowadzenie jej do EA( poczytajcie co to jest EA i w jakim celu wprowadza się tam gry)
    Dzięki EA sugestią graczy w grze z miesiąca na miesiąc poprawiono sporo błędów.
    Dobrze że nie wypuścili tej gry rok temu, zebrała by pewnie sporo negatywów.
    Wielu pisze że się nie sprzeda wcale.
    Taki insanity z licznymi błędami, słabą mechaniką na samym początku zaliczył 80tys kopi tylko na steam.
    Dopiero wiele miesięcy później jak w końcu do nich dotarło i wydali wersję rozszerzoną gra ponownie przyciągnęła graczy.
    Dzięki insanity 2013 rok zaliczyli na plusie.
    Nie tylko steam jest, grą będzie w innych kanałach dystrybucji sprzedawana a jest ich sporo.
    Dlatego 60tys i więcej kopi sprzedać to nie będzie problemu.
    Czy to sprzedadzą w tydzień czy miesiąc co za różnica w raporcie i tak to zostanie ujęte.
    Kolejne promocje cenowe jak to zazwyczaj ma miejsce napędzą graczy.
    Opinie AR na steam bardzo dobre a opinie insanity mieszane.

    Notowany na NewConnect producent gier komputerowych zakończył 2013 r. zyskiem netto rzędu 0,9 mln zł. Rok wcześniej strata sięgała 4,5 mln zł.
    Narastająco, w całym 2013 r., Nicolas Games zanotował 4,75 mln zł przychodów (1,36 mln zł w 2012 r.). Zysk operacyjny zamknął się kwotą 1,03 mln zł (minus 5,73 mln zł) a netto 0,89 mln zł wobec 4,49 mln zł straty przed rokiem.

    Największa w tym zasługa Afterfall: Insanity, które zadebiutowało na Steam, dzięki czemu do kupujących trafiło 300 tysięcy egzemplarzy gry. W raporcie kwartalnym czytamy, że największy wpływ na dobrą sprzedaż miało uczestnictwo gry w akcjach sprzedaży wiązanej - bundlach.

    Podniecacie się liczbą ile gra, wielu gra offline ale to mało istotne bo to zaledwie fragment gry.
    Jakoś insanity się sprzedał pomimo statystyk słabych na wykresie.
    Steam nie jest jedynym źródłem sprzedaży wersji cyfrowej.

    Gra zbiera bardzo pozytywne opinie a finał ma gwarantować kilka godzin grania.
    W EA to tylko mała cześć jak informują, około 25% gry.
    Poinformowali że premierowa wersja pozwoli na wiele godzin rozgrywki.
    Pudełkowa też się pojawi a wielu twierdziło że nie będzie bo ich a to nie stać.
    Prawdopodobnie cena się nie zmieni ale tego nie jestem pewien.
  • Re: Informacja Autor: ~rav [36.250.74.*]
    Według forum,profesjonalnych ekspertów, tutejszych redaktorów,stażystów nie sprzedali ani jednej sztuki, no może kilka,kilkaset.
    Bajki o 200 czy 300 tys kopi sprzedanych to oszustwo na skalę ambergold, dlaczego tylko na forum o tym wiedzą a knf nie?
    Jest szansa się wykazać, nagłośnić temat zostać celebrytą nie tylko na forum,dlaczego brak chętnych do działania?
    Świat nie kończy się tylko na forum. Posiadając takie informacje można w dzisiejszych czasach zarobić krocie ale nie na forum.

    Jeżeli liczba graczy pokazuje naście sztuk więcej nie kupiło gry, tego się z forum dowiedziałem, przewaga ekspertów to potwierdza.

    "To miejsce na steamie to ok 800-1000 $ dla deva dziennie (już po tym co steam sobie zostawia)"
    "https://www.bankier.pl/forum/pokaz-tresc?thread_id=3935029&strona=1"

    Panie Tadeuszu naście sztuk, naście czyli spółka przygotowuje dokumenty w związku z upadłością , tak mówi forum.

    Gdzieniegdzie piszą:

    STEAM "mimo swojej popularności nie dzieli się oficjalnie danymi sprzedaży gier"

    "zaledwie jeden procent zarejestrowanych gier ma oddanych fanów, którzy poświęcili na granie więcej, niż 459 godzin. Ponad jedna trzecia nie została uruchomiona wcale"

    "Wiadomo nie od dziś, że problemem jest nie tylko fakt, że gracze nie dochodzą do końca gry - w wielu wypadkach, głównie jeśli mówimy o produkcjach nabytych za niewielkie pieniądze w czasie wyprzedaży, nawet ich nie zaczynają. Kupno zajmuje niewiele czasu i wysiłku, mało kosztuje.
    Chęć uruchomienia i wygospodarowania czasu na rozgrywkę to już trudniejsza sprawa"

    Nie rozumiem dlazego nie czytają tego forum jak tu wszystko jest jasne, naście sztuk sprzedanych bo tyle gra.
    Czytaj forum będziesz mądrzejszy ale czy te forum?

  • Re: Informacja Autor: ~Adamek [164.127.123.*]
    Hahaha mistrzuniu Twoim zdaniem ile oni tych gier sprzedali?
  • Re: Informacja Autor: ~rav [36.250.74.*]
    Poczytaj forum będziesz mądrzejszy i znajdź artykuł bo tylko cytaty podałem i dowiedz się jak szacowana jest sprzedaż w pierwszej 100 ,drugiej,są inne gry można porównać,skoro ta ma naście to dlaczego niektóre za nią mają 100 lub 200.
    Na ile szacowana jest sprzedaż w pierwszej 100 przy poziomie cenowym 5-10E?
    Nie szukaj tu ci napiszą co masz zrobić. Ja się nie znam wybacz.

[x]
NICOGAMES 0,00% 0,01 2015-07-01 16:33:44
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.