• Droga na 4 stoi otworem Autor: ~premiera [54.225.192.*]
    ..no bo po co martwić się o czyjś kapitał o ile się ma akcje.

    Poprzednia gra poniosła spore koszty, tutaj jest już baza.
    Taki insanity sprzedał się w znacznej ilości pomimo licznych błędów, słabej mechanice.
    Obecna gra jest lepsza, dopracowana, bardzo dobrym posunięciem było wprowadzenie jej do EA( poczytajcie co to jest EA i w jakim celu wprowadza się tam gry)
    Dzięki EA sugestią graczy w grze z miesiąca na miesiąc poprawiono sporo błędów, niedociągnięć.
    Dobrze że nie wypuścili tej gry rok temu, zebrała by pewnie sporo negatywów.
    Wielu pisze że się nie sprzeda wcale.
    Taki insanity z licznymi błędami, słabą mechaniką na samym początku zaliczył 80tys kopi tylko na steam.
    Dopiero wiele miesięcy później jak w końcu do nich dotarło i wydali wersję rozszerzoną gra ponownie przyciągnęła graczy.
    Dzięki insanity 2013 rok zaliczyli na plusie.
    Nie tylko steam jest, grą będzie w innych kanałach dystrybucji sprzedawana a jest ich sporo.
    Dlatego 60tys i więcej kopi sprzedać to nie będzie problemu.
    Czy to sprzedadzą w tydzień czy miesiąc co za różnica w raporcie i tak to zostanie ujęte.
    Kolejne promocje cenowe jak to zazwyczaj ma miejsce napędzą graczy.
    Opinie AR na steam bardzo dobre a opinie insanity mieszane.

    Notowany na NewConnect producent gier komputerowych zakończył 2013 r. zyskiem netto rzędu 0,9 mln zł. Rok wcześniej strata sięgała 4,5 mln zł.
    Narastająco, w całym 2013 r., Nicolas Games zanotował 4,75 mln zł przychodów (1,36 mln zł w 2012 r.). Zysk operacyjny zamknął się kwotą 1,03 mln zł (minus 5,73 mln zł) a netto 0,89 mln zł wobec 4,49 mln zł straty przed rokiem.

    Największa w tym zasługa Afterfall: Insanity, które zadebiutowało na Steam, dzięki czemu do kupujących trafiło 300 tysięcy egzemplarzy gry. W raporcie kwartalnym czytamy, że największy wpływ na dobrą sprzedaż miało uczestnictwo gry w akcjach sprzedaży wiązanej - bundlach.

    Podniecacie się liczbą ile gra, wielu gra offline.
    Jakoś insanity się sprzedał pomimo statystyk słabych na wykresie.
    Ste4am nie jest jedynym źródłem sprzedaży wersji cyfrowej.

    Gra zbiera bardzo pozytywne opinie a finał ma gwarantować kilka godzin grania.
    To co jest w EA to tylko mała częśc jak informują.

  • Re: Droga na 4 stoi otworem Autor: ~RobertU [31.61.131.*]
    Steam nie jest jedynym źródłem sprzedaży, tak to prawda, ale jest jedynym źródłem platformy na której gra jest uruchamiana - a więc ilość graczy, recenzje, komentarze, to wszystko będzie w dużym stopniu wyznacznikiem popularności samej gry.
  • Re: Droga na 4 stoi otworem Autor: ~aa [89.78.152.*]
    Pierwsza od jakiegos czasu proba napisania czegos bardziej merytorycznego na tym forum (dotychczas tylko - spadnie na 4 gr, wzrosnie do 10 gr).

    Bolaczka spolki jest brak znacznych srodkow na dzialania marketingowe. Tego sie troche obawiam. Gra wyjdzie w czwartek na Steam to wlasciwie niewiele ludzi bedzie o niej wiedziec. Moim zdaniem wszystko wyjasni sie po pierwszych recenzjach, a te prawdopodobnie zaczna pojawiac sie po weekendzie. To dzieki nim jest szansa na pozyskanie nowych graczy. Nie wiem nawet czy bedzie jakis nowy trailer przed premiera.
  • Re: Droga na 4 stoi otworem Autor: ~gg11 [31.61.129.*]
    zgadza się nie chcą łykać po 6 gr , a i po 5 jakoś bez ruchu ,
    to muszą trochę zjechać i zahaczyć o 4 gr
    myślę , że tak w środku sesji jakieś BUM na 4 gr będzie tak coś ok 2.000.000 zrzutu ....
  • Re: Droga na 4 stoi otworem Autor: ~rav [36.250.74.*]
    Do premiery blisko
[x]
NICOGAMES 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.