..no bo po co martwić się o czyjś kapitał o ile się ma akcje.
Poprzednia gra poniosła spore koszty, tutaj jest już baza. Taki insanity sprzedał się w znacznej ilości pomimo licznych błędów, słabej mechanice. Obecna gra jest lepsza, dopracowana, bardzo dobrym posunięciem było wprowadzenie jej do EA( poczytajcie co to jest EA i w jakim celu wprowadza się tam gry) Dzięki EA sugestią graczy w grze z miesiąca na miesiąc poprawiono sporo błędów, niedociągnięć. Dobrze że nie wypuścili tej gry rok temu, zebrała by pewnie sporo negatywów. Wielu pisze że się nie sprzeda wcale. Taki insanity z licznymi błędami, słabą mechaniką na samym początku zaliczył 80tys kopi tylko na steam. Dopiero wiele miesięcy później jak w końcu do nich dotarło i wydali wersję rozszerzoną gra ponownie przyciągnęła graczy. Dzięki insanity 2013 rok zaliczyli na plusie. Nie tylko steam jest, grą będzie w innych kanałach dystrybucji sprzedawana a jest ich sporo. Dlatego 60tys i więcej kopi sprzedać to nie będzie problemu. Czy to sprzedadzą w tydzień czy miesiąc co za różnica w raporcie i tak to zostanie ujęte. Kolejne promocje cenowe jak to zazwyczaj ma miejsce napędzą graczy. Opinie AR na steam bardzo dobre a opinie insanity mieszane.
Notowany na NewConnect producent gier komputerowych zakończył 2013 r. zyskiem netto rzędu 0,9 mln zł. Rok wcześniej strata sięgała 4,5 mln zł. Narastająco, w całym 2013 r., Nicolas Games zanotował 4,75 mln zł przychodów (1,36 mln zł w 2012 r.). Zysk operacyjny zamknął się kwotą 1,03 mln zł (minus 5,73 mln zł) a netto 0,89 mln zł wobec 4,49 mln zł straty przed rokiem.
Największa w tym zasługa Afterfall: Insanity, które zadebiutowało na Steam, dzięki czemu do kupujących trafiło 300 tysięcy egzemplarzy gry. W raporcie kwartalnym czytamy, że największy wpływ na dobrą sprzedaż miało uczestnictwo gry w akcjach sprzedaży wiązanej - bundlach.
Podniecacie się liczbą ile gra, wielu gra offline. Jakoś insanity się sprzedał pomimo statystyk słabych na wykresie. Ste4am nie jest jedynym źródłem sprzedaży wersji cyfrowej.
Gra zbiera bardzo pozytywne opinie a finał ma gwarantować kilka godzin grania. To co jest w EA to tylko mała częśc jak informują.
Steam nie jest jedynym źródłem sprzedaży, tak to prawda, ale jest jedynym źródłem platformy na której gra jest uruchamiana - a więc ilość graczy, recenzje, komentarze, to wszystko będzie w dużym stopniu wyznacznikiem popularności samej gry.
Pierwsza od jakiegos czasu proba napisania czegos bardziej merytorycznego na tym forum (dotychczas tylko - spadnie na 4 gr, wzrosnie do 10 gr).
Bolaczka spolki jest brak znacznych srodkow na dzialania marketingowe. Tego sie troche obawiam. Gra wyjdzie w czwartek na Steam to wlasciwie niewiele ludzi bedzie o niej wiedziec. Moim zdaniem wszystko wyjasni sie po pierwszych recenzjach, a te prawdopodobnie zaczna pojawiac sie po weekendzie. To dzieki nim jest szansa na pozyskanie nowych graczy. Nie wiem nawet czy bedzie jakis nowy trailer przed premiera.
zgadza się nie chcą łykać po 6 gr , a i po 5 jakoś bez ruchu , to muszą trochę zjechać i zahaczyć o 4 gr myślę , że tak w środku sesji jakieś BUM na 4 gr będzie tak coś ok 2.000.000 zrzutu ....