Chcialbym przytoczyc kilka obserwacji na temat firmy ktore czesto ludzi pomijaja:
- Firma dala rady dostac sie na Steam (http://pl.wikipedia.org/wiki/Steam), czyli na platforme mozliwiajaca swobodny dostep do globalnego rynku - Ich marka tzn. Afterfall, ma stabilny fanbase ktory bedzie sie powiekszal - Firma po bardzo kiepskim starcie nauczyla sie zarzadzac z rozsadnie, tzn. osoba odpowiedzialna za nia zaczela podejmowac racjonalne decyzje jak np. ograniczenie kosztow operacyjnych do minimum co jest odzwierciedlone w ostatnim raporcie kwartalnym - Wdrozony zostal bardziej nowoczesny sposob tworzenia produktu, tzn. gra jest tworzona wraz z uzytkownikami poprzez Steamowy kanal Early Access (http://en.wikipedia.org/wiki/Early_access). Dostep do takiej bazy beta i alpha testerow gwarantuje ze koncowy produkt bedzie spelnial oczekiwania fan-base'u - Pierwsze oceny dostepne poprzez Early Access byly bardzo pozytywne ok 8.5/10. - Po poprzednim produkcie zostala do dyspozycji firmy "cala kuchnia" ktora obecnie niskim kosztem firma wykorzystuje. Prosze zwrocic uwage na osoby zatrudnione w firmie - to sa level designerzy glownie. - Prezes firmy zainwestowal w nia ze swoich wlasnych pieniedzy, to pokazuje zaufajnie jakie ma do rozwijanych produktow Afterfall reconquest - Firma jest ewenementem w skali Europejskiej. Szukalem innych spolek dostepnych na miedzynarodowych gieldach i takze zajmujacych sie tworzeniem gier, niestety bez sukcesu.
" - Firma jest ewenementem w skali Europejskiej. Szukalem innych spolek dostepnych na miedzynarodowych gieldach i takze zajmujacych sie tworzeniem gier, niestety bez sukcesu."
Oczywiscie chodzilo mi o to ze, tak malych i tak tanich.
Dnia 2015-01-28 o godz. 10:55 ~Rrr napisał(a): > " - Firma jest ewenementem w skali Europejskiej. Szukalem innych spolek dostepnych na miedzynarodowych gieldach i takze zajmujacych sie tworzeniem gier, niestety bez sukcesu." > > Oczywiscie chodzilo mi o to ze, tak malych i tak tanich. > > Pozdrawiam > Rrr
Tak, nie ma tak małych i tanich bo nie ma spólek, które poniosły równie dużą porażkę i wytworzyły równie wadliwy produkt, który był pośmiewiskiem.
Dnia 2015-02-11 o godz. 13:52 ~miś_wesoły napisał(a): > Dnia 2015-01-28 o godz. 10:55 ~Rrr napisał(a): > > " - Firma jest ewenementem w skali Europejskiej. Szukalem innych spolek dostepnych na miedzynarodowych gieldach i takze zajmujacych sie tworzeniem gier, niestety bez sukcesu." > > > > Oczywiscie chodzilo mi o to ze, tak malych i tak tanich. > > > > Pozdrawiam > > Rrr > > Tak, nie ma tak małych i tanich bo nie ma spólek, które poniosły równie dużą porażkę i wytworzyły równie wadliwy produkt, który był pośmiewiskiem. >
Co jest ważne to to że firma (a raczej prezes) wyciągnęła wnioski z poprzedniego przedsięwzięcia i produkcja obecego tytułu odbywała się całkowicie inaczej tzn. we współpracy z fan-basem i w duchu otwartości na krytykę. Widać było ze ciężko nad tym pracują. Zauważ tez ze wytworzyli pewna markę której się trzymają. PS. Drugiego Elder Scroll: Daggerfall (Bethesdy) swego czasu nazywano "Buggerfallem".