~84Felek "Fajnie gdyby na 2 gr w następnym tygodniu zebrało się ok 10 mln akcji".
Rozumie, że masz tyle do wywalenia po 2 gr.
~luk "myśle ze bedziemy po mocnej stronie 5 groszy w drodze oczywiscie w gore"
Jak Ty to widzisz???, skoro jak widać każdy czeka na więcej zleceń po 2 gr i wywala na łeb, na szyję. Bardzo proszę, zróbcie "Prezent Mikołajkowy" i napiszcie jakie Waszym zdaniem są argumenty, aby wejść w tą spółkę??? Pozdrawiam Wszystkich życząc dużo prezentów
Dnia 2014-12-06 o godz. 12:26 ~raxa napisał(a): > Nikt Ci nie karze kupować wprost przeciwnie lepiej żebyś ich nie miał > skoro zadajesz takie pytania.
Nie pisałem w złym znaczeniu. Tylko zapytałem. Gołe raporty, sprawozdania i wpisy na forach nie dają takiego obrazu i wiedzy, jaką znają sami zainteresowani akcjonariusze. Nie znam się na grach, więc nie mam obiektywnej oceny co jest ok., a co nie. Może źle zadałem pytanie. To tyle w temacie.
wiesz czasami zarabianie pieniedzy na gieldzie polega na intuicji czasami na wiedzy niedostepnej ogolnie --- itp. nikt ci nie bedzie podawal na tacy konkretow zebys ty laskawie sobie zarobil - musisz to zrozumiec jak juz dostaniesz ta wiedze ogolnie na tacy to reszta bedzie juz realizowac zyski a wiesz co to oznacza - wiec w milczeniu i spokoju zastanow sie kto kupil tyle mln akcji po 2 grosze -- czyzby to byl sw mikolaj ktory biorac po 2 grosze chcial zrobic prezent tym co wystawili po 2 grosze a kupili po 1 gr.
Do wywalenia a kto zebrał 20mln po 2gr w jeden dzień z prawej? W kolejne kilka mln zebrano, sporo się nazbierało.
Cena 6,99E z tego dostają 70% przy 200k sztuk to daje policz sobie ile zysku. Poprzednia gra poszła setkach tysięcy a była bublem, ta jesttestowana w EA i zostanie wypuszczona po dopracowaniu.