trochę Cie rozumiem. Zaczną się obroty jak będzie szło w góre. Potrzebne jest jeszcze jedno, dwa dobre infa. Niestety musi zlecieć się ulica. Ja jest kilka miesięcy, średnią mam troche wyższą niż obecny kurs, ale na pewno poczekam do końca roku. Jeśli wytrzymasz to sprzedamy to powyżej złotówki
Obroty zaczną się jak co roku, będzie podbitka, prezesi sprzedadzą akcje po to by mieć na wakacje. Gram tu od lat, co roku ten sam scenariusz. Ktoś tu na forum ładnie napisał: ta spółka nie ma zarabiać a trwać. Niemniej razem z szefostwem na wakacje można coś przytulić. Później tylko tajemnice i komedia pomyłek. Pozdrawiam
Dnia 2014-09-30 o godz. 22:46 ~Lego napisał(a): > Obroty zaczną się jak co roku, będzie podbitka, prezesi sprzedadzą > akcje po to by mieć na wakacje. Gram tu od lat, co roku ten sam > scenariusz. > Ktoś tu na forum ładnie napisał: ta spółka nie ma zarabiać a trwać. > Niemniej razem z szefostwem na wakacje można coś przytulić. Później > tylko tajemnice i komedia pomyłek. Pozdrawiam A piszesz o zimowych czy letnich bo to wiele zmienia?
Moze wreszcie cos dla nas. Jak nie wiecie jak to podpowiem pensje wdów komunikaty bez tych tajemnic i do roboty panowie a nie ciagle szkolenia a egipcie
Nie syf, tylko Swój popuścił PKC, bo emocjonalnie tego nie ogarnia. Spółka jest ok i to jest bardzo dobra cena, do zakupu. Przyjdzie ten moment ze ten kto cierpliwy bedzie sowicie nagrodzony. Wszystko z spółce idzie jak należy. Póki co ponosi jeszcze koszty związane z pracami nad nowymi kontraktami, ale juz nie asem przyjdzie czas z zbierania plonów.
Idealny moment na zbieranie. Żebym dysponował teraz sporym wkładem. Wiele rzeczy wychodzi na prostą. Tylko teraz czekać i nocna na zła passa tegoroczna na giełdzie juz sie skończy....
Jak to dobrze Kaziu ze Ty Dajesz nie więcej niż 1/5 kasy na jeden papierZreszta mam nadzieje ze tyle tej najgorszej inwestycji nie Masz Taki syf o co Im chodzi