• Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~Labidaki [31.61.136.*]
    Jako oszukani akcjonariusze PSW powinniśmy pomyśleć także o pozwie zbiorowym wobec Skarbu Państwa. To właśnie SP, poprzez nałożone kary, najbardziej się obłowił na oszustwie przeprowadzonym przez panów wkrótce K.
    Dodatkowo to znaczna opieszałość stosownych instytucji państwowych pozwoliła na skalę przekrętu.
    Nie jestem prawnikiem, ale chętnie uczestniczyłbym w tego typu inicjatywie...
  • Re: Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~as [89.78.183.*]
    ja również mam podobne zdanie i dołączę do inicjatywy!
  • Re: Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~Mozol [37.248.254.*]
    Koniokradow dawniej wieszano, tutaj okrali ludzi z kasy i godnosci jaka będzie kara?
  • Re: Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~Yaro [46.21.222.*]
    Zgadza się, dlaczego po takim czasie KNF zadziałał? Wszystko to była fikcja, ale do NC Lead Spółkę wzieli. Myślę że nie jedna kancelaria by się tym chętnie zajęła, a wielu z nas dołączyło by się do pozwu.
  • Re: Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~bartek [89.68.114.*]
    na serenity było to samo,nie rwą się do pomocy,dopiero jak zaczęli akcjonariusze nachodzić instytucje to sprawy ruszyły,ponadto najpierw SP zaspokoić ,sprytne podejście, a co mnie obchodzi SP skoro palcem w bucie nie kiwnęli aby pomóc?
  • Re: Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~Teczyk [85.158.139.*]
    Tak niestety jest w naszym kraju, że najpierw państwo, później jak coś zostanie to plebs może się rzucić.
  • Re: Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~Kris [213.238.102.*]
    Dla drobnych akcjonariuszy to tylko przywrócenie notowań na giełdzie mogłoby pozwolić na odrobienie choćby części strat.
    Ja też najpierw zostałem oszukany obietnicami dywidend, a póżniej już sztuka dla sztuki zostawiłem sobie te akcje w portfelu, ku pamięci - taka przestroga na przyszłość - jak nie dać sie wkręcić.
  • Re: Pozew zbiorowy przeciw SP Autor: ~bartek [89.68.114.*]