Czy ktoś kompetentny (bo ja jestem leszczem nowicjuszem) może mi powiedzieć co tu się wyprawia? FF wcale nie taki mały a prawie nikt nie chce sprzedawać i nikt nie chce kupować? Przedwczoraj notowania zupełnie zawieszone. Było trochę chętnych do kupna i prawie zero chętnych do sprzedaży. Po prawej stronie kilka zleceń po 8-9zł a później nagle po 19,90 (??!!). Wczoraj odwiesili i już nagle na sprzedaży zrobiło sięsporo zleceń w okolicach 7,50-9,50 a na kupnie prawie nic. Dziś z kolei przed sekundą ktoś kupił 1 (słownie: jedną) akcję po 7,99 dzięki czemu zrobiło się +10%. W jakim celu ktoś kupił 1 akcję po 7,99 płacąc prawdopodobnie ok 2-3zł prowizji??? O co tu chodzi ???
Tak żeby sie otwarło, a wczoraj to ktoś nie zanizył na koniec dnia? Wszystko jasne raport jest niesamowity, nikt nie chce sie pozbyc spółki, a spekulanci i ulica jak nie kupili po 5 zł to są poprostu zdezorientowani i tyle.
Popatrz tak pccintermodal zarobił raptem 0,5mln po latach strat kilkanascie milionów i ma wycene rynkowa, kapitalizacje 80 mln, tu firma zarobiła ponad 1,5mlm w kwartał kapitalizacje ma cos powyzej dychy i działa w niemczech i bedzie rozwijac sie na rynkach europejskich, zatrudnia prawie 150 osob, to nie jakas tam wydmuch, kto rozsadny sprzed po tej cenie jak moze poczekac na 5-6krotnie wyzsza cene.
Bacznie obserwuję i jestem bardzo ciekaw. Mam raptem ok 500szt więc ogromnych strat lub milionów się tu nie dorobię, ale wszedłem z ciekawości i aby uczestniczyć w tym interesującym rozwoju wydarzeń.