• Uwaga! Info! Autor: ~Mati [164.127.66.*]
    Dzień dobry. W związku z coraz bardziej rozpowszechnianym poglądem o fatalną obsługę gwarancji (jedno z takich zdań znalazłem na bankier.pl: "można im zarzucić i to wiele. teraz myPhone wszedł do biedry z tanim smartfonem. ludzie którzy nie potrzebują tego sprzętu beda mogli go kupić z ziemniakami. Firma nie radzi sobie z obsługą gwarancji i wiekszosc ich klientow kupi ich produkty tylko raz. wiec perspektywa bardzo obiecujaca dla spolki...").
    Więc jako akcjonariusz chciałbym dostać informację bądź adres mailowy pod który mogę się o taką informację ubiegać jaka jest perspektywa spółki w zakresie gwarancji. Czy są już podejmowane jakieś kroki? Jeśli tak to jakie? Jeśli nie to czy zostaną w najbliższym czasie podjęte i w jakim nakładzie? I czy w najbliższym okresie kwestia gwarancji stanie się priorytetem działalności spółki? Serdecznie z góry dziękuję za każdą otrzymaną odpowiedź.

    "Dzień dobry,
    na wstępie dziękuję za zainteresowanie akcjami TelForceOne S.A.

    Awaryjność sprzętu produkowanego przez spółkę myPhone jest na bardzo niskim poziomie - w skali roku generuje on do 10 tys. zgłoszeń reklamacyjnych przy ponad 1 mln urządzeń wprowadzonych na rynek. Ich zdecydowana większość (ponad 70%) rozpatrywana jest w czasie krótszym niż 8 dni. Zgłoszeń związanych ze smartfonami sprzedawanymi w sieci Biedronka jest niewiele i stanowią ok. 2% wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych.

    Zastanawiające, skąd anonimowy forumowicz - na którego opinii Pan się opiera - bierze informacje, na podstawie których formułuje opinie o "nie radzeniu sobie przez firmę z obsługą gwarancji"? Zastrzeżeń takich nie znajdujemy ani w korespondencji do Spółki, ani na licznych otwartych forach technicznych i grupach dyskusyjnych, analizujących parametry naszych smartfonów i telefonów myPhone. Tu warto wspomnieć, że bywają one tak wnikliwe, że analizują nawet skutki … najechania autem na urządzenie czy jego upadek z 10 piętra.

    Prosimy o zastanowienie się nad tym, jakie mogą być prawdziwe intencje anonimowego forumowicza i czy czasem jego wpis np. nie reprezentuje interesów strony trzeciej.

    W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt."
  • Re: Uwaga! Info! Autor: ~tukan [37.152.19.*]
    Fajnie,że reakcja firmy była natychmiastowa.Ja serdecznie dziękuję rzecznikowi
    naszej perełki za wyjaśnienie nurtującego pytania.
    A co do pytań, to proszę o info, kiedy rozpoczniecie ten uchwalony skup akcji???
    Czekamy na ten moment z utęsknieniem, kurs by ruszył z kopyta do góry, z wielką
    satysfakcją dla wszystkich akcjonariuszy.
    Pozdrawiam serdecznie.




  • Re: Uwaga! Info! Autor: ~Mlody [188.147.197.*]
    Pokaz mi jedna spółkę która rosła w trakcie skupu wszystkie mi znane spadały ale po skupie dzida na północ
  • Re: Uwaga! Info! Autor: ~new [178.37.116.*]
    Przy skupie jest raczej postój. Ale potem masz racje ......
  • Re: Uwaga! Info! Autor: ~kiki [178.37.116.*]
    Tylko czy na takim poziomie się zdecydują?
  • Re: Uwaga! Info! Autor: ~ktoś [77.254.133.*]
    To zależy jakie mają założenia
[x]
TFONE 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.