• Wniosek o upadłość Autor: ~wiatrak [83.30.140.*]
    Zdziwicie się prawda ? :))
  • Re: Wniosek o upadłość Autor: ~broadway [213.238.74.*]
    Dnia 2014-04-28 o godz. 11:43 ~wiatrak napisał(a):
    > Zdziwicie się prawda ? :))
    Czy Ty masz naprawdę jakąś chorobę umysłową?
  • Re: Wniosek o upadłość Autor: ~wiatrak [83.30.140.*]
    Mam średnią 0,35 i wiedzę na temat spółki, w imieniu której syndyk złoży taki wniosek.
    Kompletna katastrofa :((
    To napisz jeszcze Cieniasie jak wszedłeś w taką wiedzę? - pozwolę sobie skomentować te Twoje kolejne wypociny...
    Przypadkowo.
    Kophaus zalega potężnie z płatnościami. Nie każdy ma ochotę czekać i słuchać wykrętów.
    Pytanie, czy taki wniosek wpłynie przed wynikami czy po.
    Bo zamiast podbitki, będzie dobicie i to okrutne.
    To teraz ja: miałem tego nie pisać, ale trochę się otworzę. Jestem prawnikiem i ekonomistą. To co piszesz jest totalną bzdurą - syndyk nigdy nie skałda wniosku, bo robi to dłużnik lub wierzyciel. Nie podważam Twojego stanowiska, że spółka pójdzie w dół, bo ja uważam, że będzie wybicie. To się okaże, ale idź na jakieś studia (ze zrozumieniem) albo przestań pisać bzdury!!!
    Możesz mnie obrażać, ale tylko sobie wystawiasz świadectwo.
    Jedziemy na tym samym wózku - mamy w portfelu spółkę, która lada moment może zbankrutować.

Nie mam kompetencji, aby oceniać twoje wykształcenie, ale wyraźnie się mylisz co do możliwości ogłoszenia upadłości przez syndyka. Sprawdziłem w necie :
    24 maj 2013 - Uprawnienie do zgłoszenia wniosku o ogłoszenie upadłości dłużnika ma także syndyk albo zarządca masy upadłości, w skład której wchodzi ...
    http://prawnikbiznesu.pl/wniosek-o-ogloszenie-upadlosci/
    ... i utwierdziło mnie to w przekonaniu, że niestety moje informacje mogą się potwierdzić :(
  • Re: Wniosek o upadłość Autor: ~ala [95.160.55.*]
    Wiatrak odpowiedz a Kto powołał syndyka.
    Przecież nie było żadnego komunikatu.