Przypadkowo.
Kophaus zalega potężnie z płatnościami. Nie każdy ma ochotę czekać i słuchać wykrętów.
Pytanie, czy taki wniosek wpłynie przed wynikami czy po.
Bo zamiast podbitki, będzie dobicie i to okrutne.
To teraz ja: miałem tego nie pisać, ale trochę się otworzę. Jestem prawnikiem i ekonomistą. To co piszesz jest totalną bzdurą - syndyk nigdy nie skałda wniosku, bo robi to dłużnik lub wierzyciel. Nie podważam Twojego stanowiska, że spółka pójdzie w dół, bo ja uważam, że będzie wybicie. To się okaże, ale idź na jakieś studia (ze zrozumieniem) albo przestań pisać bzdury!!!
Możesz mnie obrażać, ale tylko sobie wystawiasz świadectwo.
Jedziemy na tym samym wózku - mamy w portfelu spółkę, która lada moment może zbankrutować.
Nie mam kompetencji, aby oceniać twoje wykształcenie, ale wyraźnie się mylisz co do możliwości ogłoszenia upadłości przez syndyka. Sprawdziłem w necie :
24 maj 2013 - Uprawnienie do zgłoszenia wniosku o ogłoszenie upadłości dłużnika ma także syndyk albo zarządca masy upadłości, w skład której wchodzi ...
http://prawnikbiznesu.pl/wniosek-o-ogloszenie-upadlosci/
... i utwierdziło mnie to w przekonaniu, że niestety moje informacje mogą się potwierdzić :(
Niema komunikatu, niema nigdzie informacji, a ty wypisujesz takie rzeczy. Albo jesteś sfrustrowanym byłym pracownikiem tej firmy, albo albo naganiasz na spadki by ktoś grubszy od Ciebie mógł łyknąć większy pakiet po niższej cenie.
Ta spółka w ogóle nie informuje o niczym ( poza fantasmagoriami typu rynek główny ).
Ewidentnie ktoś żeni gruby pakiet, ale informacji o zejściu poniżej progów też nie ma.
Typowe zachowanie bankrutów ( opłaca się zapłacić karę, ale pozbyć się bezwartościowych akcji ).
Co do wiedzy - trafiłem przypadkowo. Szukałem kontrahentów Kophausu w moim rejonie w celu zasięgnięcia opinii ( to skuteczna metoda - przekonałem się o tym przy zwale na Alterco ). Kontrahentów poleciło mi pewne biuro doradcze - tylko tyle mogę ujawnić.