Spółka chce stawiać na e-commerce i przewiduje duży wzrost w tym segmencie – jak wygląda konkurencja na tym rynku i czym Redan chce z nią wygrywać?
Konkurencja w e-commerce rośnie. Odzież stanowi drugą po rtv i agd branżę pod względem sprzedaży. Wartość rynku rośnie średnio po ok. 25% rocznie. Te dane dotyczą rynku polskiego.
Zakładamy dalszy wzrost szybszy niż rynku dlatego, że:
1) mamy duże doświadczenie w pozyskiwaniu klientów - w naszym przekonaniu zdecydowanie większe niż zdecydowana większość konkurentów
2) mamy nowoczesny, stale rozwijany portal, który pozwala nam na coraz skuteczniejszą sprzedaż - zamianę wizyt na sprzedaż
3) działamy także na rynkach zagranicznych - mamy sklep na Ukrainie (pomimo sytuacji na tamtejszym rynku sprzedaż podwaja się w 2014 r.), za moment otworzymy sklep w Rosji
4) uruchomimy on-line dla sieci TextilMarket
5) rozwijamy w kilku krajach Europy współpracę na zasadzie franczyzy internetowej - lokalne multibrandowe sklepy on-line w Rumunii, Bułgarii, na Litiwie, w Rosji itd sprzedają nasz towar - dzięki temu budujemy świadomość marki na tych rynkach w ec.