• Internet zyska kosztem telewizji i prasy Autor: ~Telesfor [194.126.238.*]
    W 2014 r. wartość polskiego rynku reklamowego nieznacznie się zwiększy. Dwucyfrowy wzrost osiągnie reklama internetowa, podobny spadek zanotuje reklama prasowa, a na segment tv duży wpływ będzie mieć nowa polityka TVN Media - prognozują dla Wirtualnemedia.pl czołowe domy mediowe.

    Z drugiej strony poziom 30 proc. udziału przekroczy w br. reklama internetowa - Universal McCann szacuje to na 30,3 proc. (po wzroście o 2,3 pkt proc.), a Equinox - na 33 proc. Wszyscy analitycy prognozują, że wydatki na marketing w sieci zwiększą się minimum o jedną dziesiątą: według ZenithOptimedia Group będzie to wzrost o 12,2 proc., zdaniem Universal McCann - o 12 proc., a według Equinoxa - o 10 proc. - Głównie za sprawą rosnącego zainteresowania reklamą w wyszukiwarkach i reklamą wideo - uzasadnia Monika Bronowska. - Wzrost będzie też generowany silną dynamiką sektora mobilnego i mediów społecznościowych - ocenia Jakub Potrzebowski.

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-reklama-w-2014-r-lekko-w-gore-internet-zyska-kosztem-telewizji-i-prasy
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [83.4.98.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [83.4.98.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
[x]
FABRITY -0,38% 26,40 2025-09-26 15:53:29
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.