• podział Autor: ~kozak [37.128.2.*]
    http://gielda.onet.pl/impel-plan-podzialu-impel-s-a-sprawozdanie-zarzadu-impel-s-a-uzasadniajace-podzial-spolki-sporzadzone-na-podstawie-art-536-ksh-oraz-strategia-dzialania-impel-s-a-i-jej-grupy-kapitalowej-po-dokonaniu-podzialu-i-wydzieleniu-dzialalnosci-w-obszarze-usl,18886,202818,komunikaty-detal
  • Re: podział Autor: ~Jupiter [93.159.129.*]
    Myśle ze duzo zarobimy na tym podziale
    pytanie po ile będą akcje nowej spólki
  • Re: podział Autor: ~patrik [188.33.206.*]
    tu jest info:

http://www.finweb.pl/firmy/inne-uslugi/9965-wiecej-wiesci-o-podziale

zobaczymy co z tego bedzie..
  • Re: podział Autor: ~Kozak [78.9.2.*]
    Po poprzednim podziale dostaliśmy akcje VD w sorunku 1 do 3,2 , teraz dostaniemy akcje impel safety 1:1. Ciekawe kiedy?
  • Re: podział Autor: ~Nowy [178.235.41.*]
    witam
    jestem na razie początkujący na giełdzie, posiadam kilkaset akcji impel. Mam pytanie co oznacza podział spółki ? Czy otrzymamy nowe akcje ? Jak uważacie czy warto sprzedawać teraz akcje czy czekać ?

pozdrawiam
  • Re: podział Autor: ~kozak [77.254.186.*]
    poczytaj o wydzieleniu Vantage Development. Opłacało się dostać te akcje( taki prezent od |mpela) , w stosunku do akcji Impela j.w. .Niestety na debiucie mocno spadły i jeszcze się nie dogrzebały. Ale , darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby.
  • Re: podział Autor: ~Nowy [178.235.41.*]
    witam
    Dziękuję za odpowiedź. Moje ostatnie pytanie dotyczy czy jest jakiś termin przed którym należy zakupić akcje. Dzień referencyjny jeszcze będzie czy już był ? Jeśli kupiłem akcje 30.07.2013 to będę miał prawo do dodatkowych akcji Impelu ?

pozdrawiam
  • Re: podział Autor: ~Nowy1 [178.235.41.*]
    witam
    Dziękuję za odpowiedź. Moje ostatnie pytanie dotyczy czy jest jakiś termin przed którym należy zakupić akcje. Dzień referencyjny jeszcze będzie czy już był ? Jeśli kupiłem akcje 30.07.2013 to będę miał prawo do dodatkowych akcji Impelu ?

pozdrawiam