Gdzie umowa z MAERSK - poza listem intencyjnym w sprawie serwisu kontenerów chłodniczych nie zrobili nic?
Za co dalsze inwestycje skoro skonczyła sie kasa z emisji?
Swoja droga skąd BALTICON wziął pieniadze na pierwsze cele emisyjne skoro tyle samo wydał co zarobił (9 mln wydał na akcje i 9 dostał - cały czas usilnie twierdzą że to były transakcje gotówkowe)
Dnia 2013-08-14 o godz. 22:27 ~abcdefg napisał(a):
> Chyba czytaliśmy różne raporty, bo ten mój był
> optymistyczny!!!
no i jak ten "optymistyczny" raport przekłada sie na kurs akcji tego śmiecia?
> Gdzie umowa z MAERSK - poza listem intencyjnym w sprawie serwisu kontenerów chłodniczych nie zrobili nic?
Czy ten statek przywiezie też do naprawy kontenery chłodnicze i przetestuje zdolności przerobowe nowego serwisu ? :
http://biznes.onet.pl/najwiekszy-kontenerowiec-swiata-plynie-do-gdanska,18491,5571143,14929021,fotoreportaze-detal-galeria
Poza tym jak przeczytałem ten fragment:
"10 takich statków zostanie wprowadzonych do transportu towarów na trasie łączącej Azję i Północną Europę w latach 2013-2014. Do 2015 r. na morzu pojawi się kolejnych 10 gigantów"
to pierwsza myśl jaki mi przyszła do głowy to gotowość prezesa do sfinalizowania jakiegoś grubszego kontraktu.
Zatem proszę nie zawieźć swoich akcjonariuszy Panie Prezesie bo wszyscy głęboko wierzymy w Pańską biznesową charyzmę...no może brak Panu jeszcze tej finezji właściwej dla wielkich graczy w biznesie ale konserwatyzm ostatnich dwóch lat na pewno wzbudza szacunek...przynajmniej w pańskich myślach.