• K2 dla Coca Cola Zero Autor: ~Telesfor [194.126.238.*]
    Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero pokazującej, że nie różni się ona smakiem od Coca-Coli. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Erickson, McCann Warsaw, K2 i Starcom.

    Cała kampania jest prowadzona pod hasłem „Uwierzysz jak spróbujesz” w telewizji, kinach, internecie (m.in. serwisach społecznościowych) oraz wybranych kanałach sprzedaży. Globalną koncepcję kreatywną akcji przygotowały agencje McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona, a adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw. Media tradycyjne kupił dom mediowy Starcom, a za media elektroniczne odpowiada agencja K2.

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uwierzysz-jak-sprobujesz-koncertowy-spot-reklamuje-coca-cole-zero-wideo
[x]
FABRITY 2,65% 27,10 2025-10-03 16:47:31
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.