przez ludzi kierujacych kursem spolki, nie patrzycie na to w ten sposób?
Jak inaczej wytlumaczyc zjadzd kursu ponizej ceny wezwania gdzie jak to tu ktos zauwazył Zarzad stwierdzil że wezwanie jest ponizej ceny godziwej - a sam prawdopodobnie nawet nie kupuje po tej cenie.
Biorac pod uwage powyższe i dodajac dla pikanterii ostatnie informacje opublikowane na www spolki -
Cala ta sytuacja to jedna wielka groteska, komu zalezy na zdyskredytowaniu na rynku Zarzadu ?
Wiesze tu spisek okreslonych środowisk ..... jaki by to mialo cel????
Odpowiedzcie na to sobie sami, przypomne ze chodzi tu o firme z obrotami kikusetmilionowymi na rok !
chocby zaden leszcz jak w wezwaniu nawet 1 akcji w nie oddal ..powiem wiecej nawet zlecenai na sprzedaz nei wystawil ...to wlasnie po to sa animatorzy ...poprzerzucaja z wora do wora ..kurs zdoluja o 2-3 zl .. i w koncu znajdzie sie ktos komu nerwy puszcza i odda swoje akcje ...
wieksze glupoty niz ty xtb o tym osmieszaniu zarzadu to tylko jaroslaw k i jego pies gonczy antek maciorewicz wygaduja ogarnij sie co ma spadajacy na zerowych obrotach kurs do jakis tam opinii zarzadu o wartosci godziwej
Dziwna sprawa. albo stop lossy puszczają albo ktoś spuszcza kurs celowo. z 20 zł na poniżej 14 bez jakichkolwiek złych informacji ze spółki to naprawdę głęboko zastanawiające. Ja siedzę dalej.
Chyba że ktos cos wie, może ktos ma juz wglad w wyniki za 4-ty kwartal i spodziewa sie spadkow?
Nie no z ta spolka sie nie dojdzie, poprostu kurs jest nie przewidywalny a plany firmy moze i ambitne ale jak to z planami czasem trudne do zrealizowania.
Reprezentuję jako firma CC Group spółkę ZM Ropczyce S.A.
W imieniu zarządu ZMR S.A. informuję, że na 2 miesiące przed publikacją raportu rocznego (zaplanowana na 19 marca br.) obowiązuje tzw. "okres zamknięty", czyli okres w którym ani zarząd ani inne osoby mające dostęp do informacji poufnych, nie mogą dokonywać transakcji nabycia lub sprzedaży akcji Spółki. Jakiekolwiek decyzje inwestycyjne tych osób mogą być podejmowane od 19 marca (po publikacji raportu) do 30 kwietnia (ostatni dzień przed kolejnym okresem zamkniętym przed raportem za 1Q 2013).
Tak jak było już to kilkakrotnie wspomniane zarząd uważa, że spółka obecnie jest niedowartościowana.
Z poważaniem,
P. Piotrowski
CC Group, w imieniu zarządu ZMR
email: ropczyce@ccgroup.com.pl
Z racji tego, że żyjemy w społeczeństwie informacyjnym trzeba na wszelkie plotki, jak i wszelkie insynuacje szybciej reagować. Kiedyś przebieg informacji zajmował miesiące, tygodnie i dni, a dziś sekundy. Skoro profesjonalne CC Group jest firmą prowadzącą relacje inwestorskie powinna szczególnie wspomóc Zarząd w komunikacji z rynkiem i na poprawie relacji z nim. Jak na razie nie funkcjonuje to za dobrze choć niewielką poprawę już widać.
MIło,że ktoś się interesuje odczuciami drobnych inwestorów którzy zauważyli potencjał w spółce ZM Ropczyce i niepokoją się biernością jej właścicieli co do ostrego (nieuzasdnionego) w ostatnim czasie spadku wyceny jej wartości.
Reasumując, można odebrać Państwa komunikat jako rekomendację "kupuj"? Czy można liczyć na podpowiedz co do ceny docelowej?;)
Nie oczekuję odpowiedzi jednak takowa byłaby miłym zaskoczeniem.
Spółki giełdowe niestety nie mogą wydawać rekomendacji odnośnie ich akcji, a tym bardziej publikować swoich wycen. Tak jak podawaliśmy wcześniej, zarząd uważa, że akcje są niedowartościowane, a o ewentualnych transakcjach członków zarządu będziemy informować zgodnie z przepisami raportami bieżącymi.
Z poważaniem,
P.Piotrowski
CC Group, w imieniu zarządu ZMR S.A.
swietna informacja:) od razu tak bylo zrobic!sadze ze jeszcze zarzad powinien sie wypowiedziec na specjalnej konferencji prasowej i do tego info powinno isc do parkietu,puls biznesu,tv biznes,tvn cnbc,dziekuje i oby tak dalej!:)
juz dawno sie osmieszyli,tyle lat nie potrafia spowodowac by w akcjonariacie pojawily sie fundusze,wynika to z braku zaufania do zarzadu,za kadencji siwca nie ma szans na wzrosty,dopiero zmiana prezesa spowoduje znaczace ruchy
nie wiem czy wiesz, ale nad odzyskaniem zaufania trzeba się mocno napracować. Myślę, że w tym celu zatrudnili firmę CC GROUP. Niestety nie znam tej firmy, więc trudno mi się wypowiadać czy są dobrzy, ale jak widzę ich działanie na Ropczycach to raczej kiepskie mają referencje. Mają klienta, którego wycena jest jakby firma miała olbrzymie kłopoty, a w rzeczywistości jest odwrotnie. Nie potrafią wypromować firmy i stworzyć odpowiedniego wizerunku. Patrz sie na Monnari jakie zmiany można zrobić, ale trzeba to potrafić.
organizować pressroomy dla prasy i telewizji, podkreślać rozwój i długoletnie tradycje, ekspansje zagraniczne, innowacyjność produktów, jak dobra współpraca z ośrodkami akademickimi. Firma powinna kojarzyć, jako prężnie rozwijająca się stawiająca na rozwój innowacyjnych produktów dostosowanych do odbiorców globalnych, a nie jako skostniała, prowincjonalna firma.
wysyłać gotowe prasowe news do wszystkich liczących się branżowych czasopism i portali światowych o nowych innowacyjnych produktach i zdobytych nagrodach i wyróżnieniach. Może zamieszczą krótką notkę w swoich serwisach za free.