To może być ciekawe jak utrzyma obecny poziom tydzień dwa można spróbować spóka jak dziewica nikt jeszcze nie zarobił od debiutu po 11,5zł 1,5roku temu hm..,
Raport po 3kw odstrasza lekko a wszystko za sprawą zmiany rozliczenia kontraktów na tz metode szwajcarską czyli na początku same koszta a po zakonczeniu kontraktu rozliczenie.
Biorąc pod uwage iloś dyskontów wybudowanych r/r oficjalnie około 20 ze spółkami zależnymi a wcześniej raptem 8 2011r.
Obecnie już podpisanych umów 6 a kurs dociśniety na maxa a w arkuszu po za blokadą 20k pusto o jakieś 1000% czyli z ceny z ipo.
Czy warto odp. sami ?
Zapytanie ofertowe – POIG 2007-2013, Działanie 8.2 – Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007 – 2013, Działanie 8.2 – Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B
Kostrzyn, dnia 18 lutego 2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
PBO ANIOŁA Spółka Akcyjna z siedzibą w Kostrzynie (62-025), ul. Wrzesińska 70, KRS 0000316682, NIP 777-23-47-606, REGON 639554212 (Beneficjent), w związku z realizacją projektu „Wdrożenie systemu B2B w celu automatyzacji procesów biznesowych z Partnerami” (Projekt), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007 – 2013, Działanie 8.2 – Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, niniejszym składa zapytanie ofertowe dotyczące zakupu poniższych towarów i usług:
I. Analizy przygotowawcze i usługi doradcze:
1. Zakup analiz przygotowawczych – analiza przedwdrożeniowa obejmująca usługę zewnętrzną dotyczącą opracowania metodologii założeń do wdrożenia systemu B2B
Przygotowanie realizacji projektu – analizy potrzeb i możliwości Beneficjenta pod względem wykonalności wdrożenia systemu i jego poszczególnych funkcji w pełni dostosowanych do potrzeb korzystających firm. Etap ten obejmuje usługę zewnętrzną dotyczącą opracowania metodologii założeń do wdrożenia systemu B2B, które umożliwią odpowiednie zaprojektowanie i wdrożenie systemu B2B w obszarze zastosowania procesów biznesowych oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwie Beneficjenta. Opracowanie analizy opisującej struktury danych przekazywanych do systemu B2B. Powstała analiza stanowić będzie podstawę dopasowania zaprojektowanych systemów do specyfikacji działalności gospodarczej prowadzonej przez Beneficjenta i jego Partnerów biznesowych z uwzględnieniem oczekiwań firm w zakresie rezultatów zastosowania nowych systemów, przy uwzględnieniu wyposażenia sprzętowego i rozwiązań z zakresu IT, które wykorzystywane jest przez te podmioty.
2. Zakup usług w zakresie reinżynierii procesów biznesowych–opracowanie prototypu aplikacji.
Opracowanie szczegółowego schematu reinżynierii procesów biznesowych, w tym prototyp systemu B2B. Ma to na celu minimalizację ryzyka komunikacyjnego oraz wydzielenie określonych funkcjonalności systemu B2B. Wstępnie zostanie sparametryzowany system, opracowane zostaną krytyczne modyfikacje, tak, aby możliwe było opracowanie ograniczonego prototypu aplikacji, bazując na rzeczywistości Beneficjenta.
II. Zakup środków trwałych
1. Zakup serwera (1 szt.)
Serwer -minimalne parametry techniczne:
Dell PowerEdge R510
Obudowa na 12x 3.5″ dysków typu Hot Swap, Diagnostyka LED, Zasilacze typu Hot Swap 2x Intel Xeon E5607, 4C, 2.26GHz, 8M Cache, 4.80GT/s, 80W TDP, DDR3-1066MHz 24GB RAM dla 2x CPU, DDR3, 1333MHz (6x4GB Dual Ranked RDIMMs)
PERC H700 zintegrowany kontroler RAID, 512MB NV Cache
12x 146GB dysk twardy SAS 3Gbps, 3.5″, 15K RPM (Hot Plug)
Dwa zasilacze o mocy 750W (nadmiarowość)
Karta zdalnego zarządzania serwerem iDRAC6 Enterprise
2. Zakup notebook (3 szt.)
Notebook-minimalne parametry:
Dell Latitude E6520
Procesor: Intel Core i5-2520M
Pamięć RAM: 4GB
Dysk twardy: 500GB
Przekątna ekranu: 15,6”
III.Nabycie wartości niematerialnych i
prawnych
1. Nabycie wielomodułowego systemu klasy ERP
System oparty na wielomodułowym systemie klasy ERP Microsoft Dynamics AX (zgodnie ze specyfikacją przedstawioną w pkt. 1 załącznika – oferta cenowa), który zapewnia sprawną, bezawaryjną pracę, bezpieczeństwo danych oraz integrację z systemami informatycznymi Partnerów.
W skład systemu wejdą następujące elementy realizujące funkcje B2B pomiędzy systemem Beneficjenta, a systemami Partnerów:
Warstwa logiki biznesowej – główny element systemu, który wykonuje operacje na danych.
Tworzenie i realizacja procesów biznesowych odbywać się będzie automatycznie na podstawie wprowadzonych danych lub na podstawie danych historycznych. W każdym momencie będzie można zmodyfikować każdy proces, jeśli nie będzie on efektywny lub optymalny. Dzięki danym historycznym zebranym przez warstwę transmisji danych Beneficjent oraz Partnerzy będą mogli przeprowadzić symulacje procesu i usunąć ewentualne błędy. Pozwoli to na efektywna wymianę informacji między Beneficjentem a Partnerami. Z punktu widzenia Partnera takie rozwiązanie stworzy nowe możliwości dla działu zamówień, ponieważ otrzyma on możliwość śledzenia procesu realizacji zamówienia, oraz przeprowadzenia symulacji zmówienia. Partner biznesowy zyska możliwość przeprowadzenia symulacji zamówienia, a system B2B dostarczy dane o konkretnych terminach realizowanych zamówień i ich cenach. Dodatkowo zarówno Partner, jak i Beneficjent otrzymają informacje o takich symulacjach co pozwoli efektywniej planować stany magazynowe i wspólne projekty. Warstwa transmisji danych będzie odpowiedzialna za zbieranie informacji w ramach systemu B2B. Zebrane dane będą wykorzystywane do monitorowania procesów i wykrywania tzw. „wąskich gardeł”, które opóźniają ich przebieg. Dane będą również wykorzystywane do generowania raportów historycznych oraz do prognozowania.
Moduł logistyczny – umożliwia integrację z systemami informatycznymi Partnerów, umożliwia Partnerom biznesowym wizualizację statusów poszczególnych zamówień. Moduł umożliwia automatyczne przypisanie zamówienia u Partnera, elektroniczną integrację zarządzania procesami zamówień, oraz automatyzację procesu zamówień.
Moduł sprzedażowy - Moduł będzie odpowiadał za realizację procesów obsługi zamówień do Partnerów. Funkcjonalność modułu będzie pozwalała na bezproblemową wymianę elektronicznych dokumentów sprzedażowych pomiędzy systemem B2B a systemami Partnerów, wizualizację zamówień.
2. Nabycie Platformy Komunikacji Biznesowej (1szt.)
Pozwoli na informowanie Partnerów o ważnych wydarzeniach, umożliwia przechowywanie archiwalnych dokumentów. Moduł wyposażony będzie także w profil Partnera pozwalający na zmianę danych firmowych oraz kontaktowych.
Moduł umożliwi również elektroniczne przesyłanie dokumentów dotyczących wspólnie realizowanych projektów, takich jak: projekty, specyfikacje techniczne, kosztorysy, przedmiary robót, statusy zamówień, harmonogramy prac. Moduł umożliwia zarządzanie realizowanymi projektami budowlanymi realizowanymi wspólnie z Partnerami (dostawcami i odbiorcami). Parter będzie miał zapewniony dostęp (login, hasło) do platformy z poziomu przeglądarki internetowej.
Platforma będzie służyła jako najwyższy element warstwy prezentacji odpowiedzialny bezpośrednio za udostępnianie danych Partnerom, stanowiąc interfejs komunikacyjny pomiędzy użytkownikiem a warstwą logiki biznesowej i warstwą danych.
Platforma Komunikacji Biznesowej będzie stanowić podstawę extranetowej części aplikacji
B2B.
Logowanie do aplikacji będzie realizowane za pomocą loginu i hasła. Komunikacja będzie odbywała się z wykorzystaniem protokołu HTML/XML w technologii WebService. Udostępniane metody będą komunikowały się z lokalnym serwerem bazodanowym SQL z wykorzystaniem protokołu TCP/IP.
Platforma komunikacji biznesowej umożliwi elektroniczny dostęp do informacji związanych z prowadzonymi wspólnie projektami oraz zleceniami serwisowymi, w szczególności:
• stopień zaawansowania zamówień,
• wzajemne rozliczenia,
• kosztorysy,
• dokumentacje projektowe – STWiOR i SIWZ,
Platforma Komunikacji Biznesowej pozwoli Partnerom na:
• pobranie dokumentacji projektowej,
• raportowanie zaawansowania prac,
• podgląd płatności,
• podgląd dokumentów archiwalnych,
• podgląd realizacji zamówień,
• dostęp do kartotek kontraktów.
Architektura tego modułu winna zapewniać pełne bezpieczeństwo i poufność informacji, gdyż służy do komunikacji interfejsów Partnerów z serwerem aplikacji Beneficjenta. Moduł
będzie pracował z wykorzystaniem protokołu SSL, który zapewni szyfrowanie komunikacji serwera Beneficjenta z Partnerami.
IV. Nabycie usług informatycznych i technicznych związanych z instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania tworzonego rozwiązania elektronicznego biznesu typu B2B
W ramach tej kategorii wydatków Beneficjent zamierza nabyć następujące usługi:
1. Instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania – instalacja i konfiguracja serwera.
2. Programowanie modyfikacji aplikacji i raportów.
3. Konfiguracja funkcjonalna obszarów logistyka, sprzedaż.
4. Konfiguracja funkcjonalna obszarów Platforma Komunikacji Biznesowej.
5. Migracja danych.
6. Uruchomienie systemu i asysta uczestnicząca.
7. Optymalizacja systemu.
8. Testy wewnętrzne.
9. Testy zewnętrzne.
V. Szkolenia specjalistyczne
1. Zakup szkoleń specjalistycznych z obsługi dedykowanego systemu B2B dla pracowników własnych Beneficjenta.
Dla zapewnienia efektywnego wykorzystywania możliwości funkcjonalnych systemu platformy B2B założono w Projekcie dla pracowników Beneficjenta w ramach platformy B2B cykl specjalistycznych szkoleń z obsługi dedykowanego oprogramowania.
VI. Działania informacyjne o udziale środków UE,podejmowane w związku z realizowanym projektem
Zakup tablicy informacyjnej ( 1 szt.)
Celem kampanii informacyjnej jest dostarczenia informacji o realizacji Projektu oraz podkreślenie, iż Projekt został wsparty środkami pomocowymi Unii Europejskiej do jak najszerszego grona osób.
Budżet realizowanego przez Beneficjenta Projektu wynosi 751.200,00 zł, kwota przyznanego dofinansowania 372.035,00 zł.
Złożona oferta powinna zawierać:
•nazwę i adres oferenta,
•datę sporządzenia,
•cenę całkowitą netto i brutto(*),
•termin ważności oferty, nie krótszy niż do dnia 31 marca 2013 r.
•podpis wykonawcy wraz z pieczątką imienną i firmową.
(*) Oferta cenowa winna zostać przedstawiona w zestawieniu tabelarycznym, zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego.
Termin składania ofert upływa w dniu: 22.02.2013 r. Oferty winny być składane w zamkniętych kopertach, w siedzibie Beneficjenta, Kostrzyn (62 025), ul. Wrzesińska 70. Decyduje data wpływu oferty do siedziby Beneficjenta.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny (waga 100%). Przy obliczaniu całkowitej ceny oferty, dla pozycji wskazanych w punktach 7.1 i 7.2 oferty cenowej, zostanie przyjęty 5 letni okres utrzymywania systemu przez Beneficjenta i przy założeniu konsultacji na poziomie 120 roboczogodzin w roku
Generalnie budowlanka dołuje to efekt domina z kontraktów drogowych i bankructw.
Trzeba stawiać na dewloperwów bez zadłużenia i takich co w kryzysie się rozwiają bo np stawiają dyskonty dla tego Anioła od dołka urósł 80% lecz do ceny z ipo z 2011 brakuje jeszcze "tylko" 1000% czyli 11,5 a arkusz pusty nie licząc 20paru k blokujących wzrost przez idm który nabył 85k w ofercie publicznej i jest prawie milion zeta w plecy a akcji brak.
Skup wstrzymany akcji po ściągnieciu 54k w zeszłym roku.
Spodziewam się walki o pozostałe akcji ;
a-przez Aniołe wezwanie i wycofanie akcji
b-przez Unamare Co. Ltd wezwanie bo łącznie mają około 20% z osobami zarządzającymi
c-bądz przez stowarzyszenie które próbuje iść do sądu i wyegzekwować 15zł ale brakuje im do5% kilkudziesięciu kilo a -całośc wystawili po 15zł w arkuszu.
Nic na siłe
Drugą grupą wskaźników, które bierzemy pod uwagę jest związana z ceną akcji i jej stosunkiem do
wartości księgowej oraz do zysku netto. Najniżej wycenianymi spółkami, które posiadają najlepszą
sytuację fundamentalną są zarówno pod względem wartości aktywów netto jak i osiąganych zysków są
PBO Anioła oraz Projprzem