• DO RZECZY ****** VS****** UWARZAM RZE Autor: ~polak jak ty [178.180.55.*]
    CZY ZNOKAUTUJE UWARZAM RZE
  • Re: DO RZECZY ****** VS****** UWARZAM RZE Autor: ~jan. [86.63.137.*]
    nie
  • Re: DO RZECZY ****** VS****** UWARZAM RZE Autor: ~uj [91.235.161.*]
    Dnia 2013-01-31 o godz. 17:41 ~jan. napisał(a):
    > nie

    A to dobrze czy źle?
  • Re: DO RZECZY ****** VS****** UWARZAM RZE Autor: ~polak jak ty [37.30.75.*]
    wiadomo ze dobrze.. lepiej jest zjeść dwa pączki zamiast jednego człowiek bardziej syty ....jaki panowie macie prognostyk co do dalszego rozwoju e prasy w pl..landzie )
  • Re: DO RZECZY ****** VS****** UWARZAM RZE Autor: ~polak jak ty [37.30.17.*]
    panowie na wsparciu ...dziś tłusty czwartek .nie żałować sobie ....pozdrowionka i miłego weekendu
  • Re:spore te koszty ......... czy zaowocuja na wiosne? Autor: ~polak jak ty [46.205.4.*]
    Komentarz Zarządu na temat czynników i zdarzeń, które miały wpływ na osiągnięte wyniki
    finansowe
    W IV kwartale 2012 r. Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży produktów na poziomie 1.948,8
    tys. zł w porównaniu do 217,1 tys. zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
    Mimo ogólnego spadku sprzedaży notowanego na rynku prasy drukowanej spółka nie odnotowała tego
    negatywnego zjawiska w zakresie sprzedaży prasy cyfrowej.
    W IV kwartale 2012 r. Spółka zanotowała stratę z działalności operacyjnej w wysokości -1 025,6 tys. zł
    w porównaniu do straty z działalności operacyjnej -181,3 zł w IV kwartale 2011 roku.
    Na poziom straty na działalności operacyjnej wpływ miały m.in. koszty związane z odpisem
    aktualizującym wartość aktywów spółki, koszty marketingowe poniesione w IV kw, związane z promocją
    marek i wsparciem sprzedaży prenumeraty oraz koszty związane z usługami informatycznymi
    związanymi z przygotowaniem nowych wersji aplikacji mobilnych na platformę Android i iOS oraz
    na komputery stacjonarne.
    4. Stanowisko Zarządu odnośnie możliwości zrealizowania publikowanych prognoz
    Emitent nie publikował prognoz finansowych na rok 2012.
    5. Informacje na temat aktywności podejmowanej przez Zarząd
    Podjęto działania intensyfikujące sprzedaż produktów oferowanych przez Spółkę, co ma
    odzwierciedlenie w comiesięcznych wzrostach odnotowywanej przychodów.
    Podjęto działania zmierzające do promocji marek należących do spółki realizując kampanię reklamową
    w prasie i działania marketingowe w mediach elektronicznych.
    Wprowadzono aplikacje na urządzenia mobilne z systemem Android i przygotowano aplikacje działające
    w systemie iOS....
  • Re:spore te koszty ......... czy zaowocuja na wiosne? Autor: ~lipek [82.197.50.*]
    i co teraz?:(
  • Re:spore te koszty ......... czy zaowocuja na wiosne? Autor: ~polak jak ty [37.31.60.*]
    ff nam sie zmniejszył :) ......znaczaco ......wkrótce zmana trndu )))
  • Re:spore te koszty ......... czy zaowocuja na wiosne? Autor: ~lipek [82.197.50.*]
    jak myślisz, do jakiej ceny może dojść?
  • Re:spore te koszty ......... czy zaowocuja na wiosne? Autor: ~ekiospozytiv [93.154.169.*]
    mi się wydaje, że z uwagi na niskie obroty na tym poziomie (czyli brak chęci oddawania wbrew tym, którzy jak najtaniej chcą kupić) oraz wyjście ponad linię trendu spadkowego, kurs jest w stanie jako pierwszy długoterminowy cel (rok) dojść do 0,75.
    Poniżej ciekawy tekst


    Dlaczego niektóre firmy rosną szybciej?
    Wealth Solutions - Biznes
    13 Gru 2012, 11:45


    Film „Social Network” pokazał, że sukces Facebooka to nie tylko zasługa Marka Zuckerberga. Wokół młodego wizjonera pojawili się ludzie, którzy powierzyli mu kapitał i dzielili się biznesowym doświadczeniem. Takie historie dzieją się również w Polsce.

    Gdy Peter Thiel w 2004 r. zainwestował pół miliona dolarów w raczkujący Facebook, miał podobno dla Zuckerberga tylko jedną radę: „nie schrzań tego” (w oryginalne brzmiało to bardzo dosadnie). Z kolei Sean Parker, który ściągnął Thiela i jego kapitał, zaoferował młodemu biznesmenowi niezbędną wiedzę, zdobytą m.in. przy tworzeniu Napstera. To on również usunął z nazwy serwisu słynne „the”. Facebook odniósł sukces a wraz z nim inwestorzy, którzy związali się z serwisem. Peter Thiel w 2012 r. sprzedał większość swoich akcji, za które otrzymał łącznie … miliard dolarów. Późniejsi inwestorzy giełdowi nie mieli już tyle szczęścia.

    Odpowiednikiem Facebooka na polskim rynku może być znany wszystkim komunikator Gadu-Gadu. W 2000 r. Łukasz Foltyn zjawił się w biurze Warsaw Equity Group z pomysłem świadczenia usług komunikacyjnych w oparciu o platformę SMS. Projekt wydał się na tyle ciekawy, że w kolejnym roku WEG postanowił pomóc w jego realizacji. W marcu powstała spółka Gadu-Gadu, która otrzymała nie tylko kapitał na start, ale również pomoc w przygotowaniu strategii rozwoju.

    Komunikator szybko się rozwijał. Rozbudowała się baza jego użytkowników, którym oferowano kolejne funkcjonalności. Gadu-Gadu jednak cały czas świadczyło właściwie jedną usługę. W celu stworzenia strategii dalszego rozwoju spółki i jej realizacji, inwestor (czyli WEG) postanowił wesprzeć zespół dwoma doświadczonymi menadżerami, którymi byli Krzysztof Szalwa oraz Piotr Pokrzywa. Wdrożenie strategii zaowocowało w latach 2004 -2007 4-krotnym wzrostem przychodów (przy rentowności stale przekraczającej 40 proc.) i osiągnięciem 85% udziału w rynku.

    W 2007 r. WEG wprowadził Gadu-Gadu na giełdę przy wskaźniku P/E przekraczającym 100, a następnie sprzedał spółkę inwestorowi strategicznemu z premią do ceny z IPO. WEG uzyskał wpływy z inwestycji przekraczające 250 mln zł.

    To jednak nie jedyny taki przypadek na polskim rynku. W 2008 r. Piotr Kubiszewski spotkał na swojej drodze Macieja Hazubskiego, prezesa IQ Partners. Pierwszy miał obiecujący projekt o nazwie Digital Content, drugi mógł zaoferować kapitał i wiedzę, potrzebną do osiągnięcia sukcesu. Spółka oferowała usługi digitalizacji prasy oraz jej dystrybucji w formie elektronicznej. W tamtym czasie takie rozwiązania na polskim rynku dopiero raczkowały.

    Hazubski pozyskał kapitał na rozwój przedsięwzięcia. Założono również, że firma skupi się na rozwoju oferty dostawy prasy skierowanej do użytkowników instytucjonalnych, np. urzędów czy dużych firm. Dodatkowo, po burzliwych dyskusjach, postanowiono świadczyć usługi darmowej digitalizacji prasy dla wydawców, w zamian za prawo do późniejszej sprzedaży treści. Projekt otrzymał także nową nazwę, która wprost odnosiła się do oferty – e-Kiosk.

    Już pod nowym szyldem szybko uzyskał on pozycję wicelidera rynku. Zarząd IQ Partners wyszedł wtedy z inicjatywą połączenia go z ówczesnym liderem (czyli serwisem eGazety), należącym obecnie do jednego z największych koncernów prasowych w Polsce, tj. Presspublici. Po połączeniu IQ Partners S.A. pozbył się swoich udziałów w spółce, uzyskując stopę zwrotu z inwestycji na poziomie 30 procent rocznie. Spółka Macieja Hazubskiego zaangażowała w projekt 182,5 tys. zł.

    Takie sukcesy są możliwe nie tylko w przypadku branży IT oraz tzw. start-up’ów (projektów na początkowym etapie rozwoju). Podobne operacje, kiedy wiedza i kapitał przyczyniają się do szybkiego wzrostu wartości firmy, zdarzają się również w branży produkcyjnej i to w przypadku przedsiębiorstw z wieloletnią tradycją. Przykładem może być kolejna inwestycja WEG, czyli zakłady TOP (Tektura Opakowanie Papier), których historia sięga lat 80. XIX w.

    WEG w 2007 r. postanowił zakupić stojącą na progu bankructwa spółkę – producenta papieru i wyrobów z tektury. Dzięki przeprowadzeniu głębokiej restrukturyzacji i oddelegowaniu do tego celu menadżerów WEG, spółka nie tylko uniknęła niewypłacalności, ale w krótkim czasie zwiększyła sprzedaż i osiągnęła zysk netto. Działalność produkcyjną spółki podzielono organizacyjnie na dwie części: produkcję tektury litej i falistej. Po udanym procesie restrukturyzacji spółki, jej aktywa, związane z bardziej rentowną częścią działalności, zostały w roku 2011 sprzedane inwestorowi branżowemu za kwotę przekraczającą 10 mln euro. Uzyskana ze sprzedaży kwota 30-krotnie przekroczyła tę zainwestowaną przez WEG w nabycie akcji spółki. Dodatkowo TOP po zbyciu części swoich aktywów nadal pozostaje w portfelu WEG i wciąż zajmuje się rozwijaniem swojej pozostałej działalności, tj. produkcją tektury. Przyszła sprzedaż akcji spółki bądź pozostałych jej aktywów pozytywnie wpłynie na zwiększenie stopy zwrotu z inwestycji.

    (Wealth Solutions)

    źródło http://stooq.pl/n/?f=681453&search=e-kiosk
  • Re:spore te koszty ......... czy zaowocuja na wiosne? Autor: ~polak jak ty [37.31.81.*]
    .....co do dalszego stabilnego wzrostu rynku mediów el.jetem spokojny wiadomo polska to nie hameryka....tu potrzeba czasu i wiele pracy zeby ludzie sie przekonali z korzysci i wygody jaki on daje....reszta zalezy od Hajdarowicza i jego zaangazowania w spólke (troszke szczescia tez sie przyda)..MOJA SUGESTIA ....SZERSZA OFERTA WYDAN MŁODZIEZOWYCH ..pozdawiam)))
  • Re:re; lipek Autor: ~polak jak ty [37.31.81.*]
    odnosnie kursu do jakiego dojdzie to poziom 1..zł w przeciagu roku jest bardzao realny.. zby zebrac wiekszy pakiet raczej nie ma szans....chba ze pocisna nizej (obecnie zbyt duze ryzyko).ff po ostatnich zakupach Hajdarowicza nam sie zmniejszył do 4mln w obrocie z tego chetnych do oddaniana tych poziomach brak... ...o ile dobrze przypominam sobie kiedys poszla pakietowka po 25 gr... takze papier jest w mocnych rekach po przebicu lokalnych małych ograniczen(at) droga na 1 zl.jest otwarta.dodam ze srednia roczna cena akcji to 20 gr.pozdrawiam
  • Re:przenosiny do stolicy Autor: ~polak jak ty [46.204.34.*]
    firma zmienia siedzibe.. no......no.......bedzie hoooooohooooooooo
[x]
EKIOSK -4,52% 0,95 2025-10-10 15:16:43
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.