Swoją szansę na rynku ujrzały też firmy niezwiązane wcześniej z wytwarzaniem sprzętu IT.
- Są wśród nich producenci nawigacji GPS, w tym Lark, GoClever czy NavRoad, oraz asortymentu akcesoriów komputerowych lub multimediów, m.in. Modecom, Manta, Tracer - twierdzi Patryk Wojtas.
- Produkcję tabletów rozpoczęliśmy w 2012 roku, a na tę decyzję złożyły się dwa czynniki: sukces sprzedażowy naszych nawigacji, które pełniły dodatkowo funkcję tabletu, oraz wnikliwa analiza rynku i potrzeb konsumenta - powiedział "Rz" Krzysztof Wójciak, dyrektor zarządzający w Modecom. - Nasze tablety odniosły komercyjny sukces, czego dowodem jest wynik ponad 100 tys. sprzedanych egzemplarzy w ubiegłym roku.
niezła liczba tych tabletów, wygląda, że perspektywy mają wypas, a wycena 4 mln euro wskazuje, że tu może być gigantyczny wzrost jak popyt sobie to wszystko uświadomi