Sorenti, Abak, Makaron Staropolski, Solare, Stoczek i Famil-jada – wszystkie te marki łączy fakt, że zawiaduje nimi spółka Makarony Polskie S.A....
Oj nie wyglada to rózowo, no ale postanowili zmniejszyc ilośc marek, mniej produkowac ale zwiekszyc rentownośc.Mysleli, ze udźwigną ciężar, obniżą ceny i wykoszą konkurencję. Ale jak widac zamiar się nie powiódł i wycofują sie rakiem. Duzy nie zawsze znaczy dobry.Ale zycze im dobrych decyzji w 2013 roku. Rynek makaronów jest trudny takze ze względu na duże wahania cen pszenicy.
o czym wy ludzie piszecie.zaklad w plocku wystawiony jest na sprzedaz od pol roku za 7 mln.makarony kosztem przychodow b.ladnie poprawiaja rentownosc kosztem np.zmniejszenia ilosci marek.zalkad w rzeszowie nalezy do najnowoczesniejszych w tej czesci europy.przy tej kapitalizacjii makaronow wadowicki maspex plauje wrogie przejecie.nic dziwnego makarony w tej hossie chodza po 1/3 wartosci.nastepna sprawa-m.jutkiewicza po sukcesie hoopa/dzisiejsza kofola/opuscilo szczescie-wdepnal w mispol i ganta i jest b.umoczony.wg mnie przy jego doswiadczeniu naprawde powinien wziasc sie za makarony i zwiekszac udzialy a tutaj naprawde nie jest duzo akcjii.a przyjaciele ludu z psl na czele z burym wraz z zonami tez grubo umoczeni.amen.nowy akcjonariusz
Nie problemem jest poprawić wyniki na papierze.
Nie problemem są wyniki, tylko płynność, skoro banki skracają swoje finansowanie.
Może znają sytuację lepiej?
a co ta za wzrost.albo ksiegowy zna juz wyniki ktore stale sie poprawiaja kosztem przychodow albo przyjaciele ludu z psl z burym plus rodzinki zaczynaja usredniac.ilosc postow na forum dalej swiadczy o zerowym zainteresowaniu ta ciekawa spozywcza firma
Z czego wnosisz, że ciekawa? Oparta na jednym asortymencie, bo dania gotowe chyba nie są opłacalne (na rynku do wzięcia jest Agrovita, a Pamapol też nie jest gwiazdą). Mocne uzależnienie od dyktatu sieci handlowych (duży udział marek własnych w sprzedaży). Problemy z płynnością - ostatni komunikat o technicznym przedłużeniu kredytów, wcześniejsze o zmniejszeniu zaangażowania przez bank.
Podstawowy konkurent - Maspex (właściciel Lubelli) tylko czeka na potknięcie, żeby zostać jedynym liderem na rynku i w końcu móc rywalizować z EuroPastą w Europie Środkowo-Wschodniej.
Gdzie ta "ciekawość"?