No wlasnie, kto powiedzial ze nowe akcje trafia na rynek. Jak mr W obejmie wszystkie nowe akcje i bedzie je trzymac ( a taki ma cel, mam to ze swojego zrodla) to ilosc akcji w wolnym handlu bedzie taka sama. Wiec 20 gr to dobra cena bo.
-Zle infa juz w cenie
- spolka ma duze odpisy
- spolak nie ma dlugow
- nowy ambitny i doswiadczony zarzad
- beda nowe dochodowe aktywa , dzialalnosc
- stare pewne zrodla podaja ze moze byc skup i wezwanie
-nowe akcje beda uprawniac do dywidendy
-stabilny akcjonariat
- i czeka nas nowe otwarcie ( strona internetowa)
czuwaj
nie mam tak dużego doświadczenia jak Wy, chciałbym zapytać Was o zdanie odnośnie tego artykułu który jest w treści odpowiedzi.Te akcje które zostaną wyemitowane to pójdą do zarządu W inwes.. po 10 gr, później będzie wezwanie i akcje musza być po 35 gr i będą dla ulicy? Tak chcą to zrobić i nas urządzić?
Procka proszę wypowiedz się na ten temat:)
Dziękuję
jesli pamietam to byles wierny proterianem IGR. Wydaje sie ze kurs bedzie juz niedlugo latal po 100 groni. Bo jesli drukna mld akcji, a zysk bedzie z samego odpisu min. 100 baniek, to przy wskazniku PE = 10, kurs wyniesie 1. 00 zet. A biorac pod uwage hosse jaka sie szykuje od polowy 2013 do 2014 ( zreszta juz jest) to PE moze wybic sie do 30 a to da nam cene 3 zeta do konca 2014 roku. Ale poniewaz gieldy sa nieobliczalne moze kurs wybic do 5 zyla. Mysle kupic i zatanokowac do pelna , tylko nie mam za co.
Dnia 2013-01-16 o godz. 10:32 ~cph napisał(a):
> jesli pamietam to byles wierny proterianem IGR. Wydaje sie
> ze kurs bedzie juz niedlugo latal po 100 groni. Bo jesli
> drukna mld akcji, a zysk bedzie z samego odpisu min. 100
> baniek, to przy wskazniku PE = 10, kurs wyniesie 1. 00 zet.
> A biorac pod uwage hosse jaka sie szykuje od polowy 2013 do
> 2014 ( zreszta juz jest) to PE moze wybic sie do 30 a to da
> nam cene 3 zeta do konca 2014 roku. Ale poniewaz gieldy sa
> nieobliczalne moze kurs wybic do 5 zyla. Mysle kupic i