Wskaźniki wyglądają przyzwoicie , no i świadczą konkretne usługi w branży logistycznej , a nie sprzedają nieśmiertelność jak niektórzy na NC. Spółka istnieje 16 lat , jeżeli nie zmiótł jej kryzys 2008 i 2011 , to można zaryzykować parę złotych. Wrzuciłem po raporcie kwartalnym pare groszy i wypłacili 13% dywidendy 2 tygodnie temu. Poczekam , co będzie dalej.
znalazłem info o dywidendzie w kilku miejscach - od 12 do 14,7% więc już widzę, że niektóre portale są nierzetelne, powtórzona informacja to 1,30 zł na akcję, po prostu najlepiej chyba prześledzić raporty - tylko nie zawsze człowiek ma tyle czasu
Jeżeli odnosi się dywidendę wyrażoną kwotowo do bieżącego kursu akcji , który jest zmienny , to otrzymuje się różne wartości procentowe . Chyba stąd się to bierze.
Też mi się tak wydaje, ale nie znam się do końca. Męża zapytam :)
Zerkając na dywidendy spółek prolog jest chyba w giełdowej czołówce i w zł, i w stopie % dywidendy. Odezwę się jak maż znajdzie czas :)
Liczę na dywidendę w 2013. Za te 4-6 miesięcy będzie chyba już wiadomo. Wtedy przy dywidendzie może być ciężko zakupić akcje, a jak już to po wyższym kursie, bo będzie przed wypłatą.
że też się rozpisałem, a mi się urwał internet hehehe
najlepiej to zerkajcie na raporty kwartalne itd, te zapowiadają zyski , zresztą zarząd zdaje się podtrzymuje prognozy co do zysków, więc i liczę na kolejną dywidendę
no i jak robaczki? miałem nosa, kurs idzie na okolice 10, ładny bilans i wyniki za poprzedni kwartalny, niedługo kolejny raport, kurs na okolicach 9,5, dobra moja
Dnia 2013-10-30 o godz. 12:40 ~veni napisał(a):
> no i jak robaczki? miałem nosa, kurs idzie na okolice 10,
> ładny bilans i wyniki za poprzedni kwartalny, niedługo
> kolejny raport, kurs na okolicach 9,5, dobra moja
Faktycznie kurs powoli wspina się , chociaż nie puścili żadnego komunikatu.
Wygląda jakby ktoś skupował w transzach po kilkaset akcji.
Ktoś coś wie ?