Ciekawe jakie duże stopy są poniżej 1 zł, jak myślicie? Lepiej się zastanówcie naiwniacy kupujący te akcje powyżej 1zł gdzie dziś jest ten mityczny skupujący, czemu nie chce dać pkc i zebrać łatwą ręką 70k akcji jakie są od 1,04 do 1,08.
Koledzy Janusz i Wąski nie są tymi, którzy grają po LEWEJ stronie, ale chcą by tak uważać... a tym czasem równo jadą z PRAWEJ.
rób jak chcesz... przy takiej płynności jak dziś to musiałbyś kurs o dobrych kilka groszy zwalić, żeby tyle akcji opchnąć. Wczoraj tak mądrze pisali, że się kurs od wsparcia odbił, ciekawe czy dziś się odbije też ;) zaraz kurs 1,01...
sam nie wiem ale tylko chyba na takich "perełkach" mozna pożądnie zarobić już raz przerobiłem astartę kupiłem po 8 z małym kawałkiem i po roku byłem ZDZIWIONY A WTEDY NERWOW TAK MOCNYCH NIE MIAŁEM SAM NIE WIEM
jak kupiłeś astartę po 8 to w samym dołku... a tu do dołka będzie nam brakować jeszcze sporo. Jasne, że obroty mizerne, ale gdzie ten mityczny skup!? wolne dziś ma?
nie jestem technikiem analitykiem itp gram na nosa ta spolka ujela mnie ityle a na dodatek na moje oko przerasta ukrainskie realia -technologia i klimat wokoł niej nasze dowalaja akcji i tyla a tu na razie spoko cos mi nie chce pozwolic jej zlać a potrafiłem ladne dziesiatki tysiecy odpuscic w jednej chwili strate zapilem i tyle tutaj na razie nie korci mnie moze znowu bede musiał zapic i zapalic w bolu zobaczymy
Tak, te historie o skupie bez komentarza, połowa listopada i jakoś nie trafili ci co pisali o ruchu w górę. Z tego wynika, że pisać można swoje a kurs zrobi swoje.
Nie ma co zaklinać rzeczywistości i pisać, że kurs nie opada. I to jest fakt.
Jednakże należy spojrzeć na jakim wolumenie to się odbywa, który już nie potwierdza ruchu w dół.
Proponuje bez histerii - spojrzcie na obroty. Mamy meczacego boczniaka i tyle a grupka spanikowanych i niecierpliwych zaniza kurs o co w tej sytuacji latwo. Tez mnie to wqrwia ale cierpliwi zostana tu sowicie nagrodzeni.