Witam, obecnie pracuję jako kierowca, pracuję na umowę zlecenie. Wiem, że w razie wypadku nie mam co liczyć na rentę itp. Chciałbym się prywatnie ubezpieczyć, najbardziej zależy mi na tym, żebym w razie wypadku i niezdolności do pracy w zawodzie kierowcy nie został bez środków do życia. Jaką firmę ubezpieczeniową polecacie?
Mimo, że pracujesz jako kierowca, niezdolność do pracy może powstać zarówno w wyniku wypadku ale również z powodu choroby. Dlatego też powinieneś uwzględnić również takie zdarzenie. Jest wiele firm na rynku, które oferują ubezpieczenia w przypadku wystąpienia niezdolności do pracy. Jednak jednym wystarczy do wypłaty stwierdzenie całkowitej i trwałej niezdolności do pracy a inne oprócz tego wymagają aby powstała również niezdolność do samodzielnej egzystencji.
Jeżeli chcesz pogadać na ten temat proszę o kontakt;
Pozdrawiam
Witam, specjalizuję się w ubezpieczeniach na życie, a pracując w multiagencji mam możliwość porównania ofert i dopasowania do indywidualnych potrzeb klienta.
Przygotowanie i omówienie oferty nic nie kosztuje, więc służę pomocą:)
Pozdrawiam, Anna Tel. 600 910 106
polecam konsultantkę bardzo fajna i potrafi dobrać do potrzeb i oczekiwań
współpracuje z wieloma firmami ubezpieczeniowymi i ma rozeznanie
pomogła mi przy kredycie i ubezpieczeniu samochodu
603204963
Ja posiadam ubezpieczenie w ING i jest to OCHRONA +. Umowa główna obejmuje śmierć (100%SU), trwałe inwalidztwo (100%SU) i nieszczęśliwy wypadek (ING przejmuje składki). Co miesiąc wpłacam 40zł.
A w OWU zapis umiecie poczytać, że niezdolność do pracy jest wtedy kiedy ORZECZNIK ZUS wyda opinię? Chodzi tu o trwałą niezdolność - wtedy Ubezpieczyciel przejmuje opłacanie składek lub ewentualnie wypłaca świadczenie. Dopiero wtedy można z polisy kasę wyciągnąć...
a czy orzecznicy ZUS dają takie zaświadczenia? hmmmm zastanówmy się....