przeciwko poprzednim władzom (Zarządowi i RN), które doprowadziły do stanu w jakim znalazła się spółka. Nie wiem, kto zadecydował o wyborze, pożal się boże, inwestora strategicznego Alterco, który pikuje szybciej niż sam Reinhold. Wygląda to na świadome działanie, wymęczyć ofiarę aż będzie na kolanach i zgodzi się na emisję po każdej cenie. Jak będziesz, to zapytaj o machloje z akcjami uprzywilejowanymi na Cyprze.Do dziś nie wiadomo, kto tam jest! Rubikon? Alterco? Irlandczycy? Z dostępnych informacji raczej wynika, że stoi za nimi "inwestor strategiczny". Wielokrotna zmiana właścicieli pakietu akcji uprzywilejowanych to nie są transakcje kapitałowe ale jakaś pralnia! Nie jestem prawnikiem, ale banki inwestycyjne ze Skandynawii powinny być wściekłe i przeczołgać RN i były zarząd przez pozew zbiorowy. Wtedy się okaże, kto spółkę utopił bo pęknie zmowa milczenia.
Co ty gadasz? Według zapewnień prezesa restrukturyzacja Reinholda pomyślnie dobiegła końca i teraz poprzez emisje i nowe aktywa ta spółka ma wrescie mocno stanąć na nogi. Ułożyłi się z bankami, splacili zaległe zobowiązania i teraz bedą inwestować w nowe aktywa. Na rynku się mówi ze to może być czarny koń i wielkie zyski dla akcjonariuszy. Nie wiem skąd masz te swoje informacje ale jeżeli jesteś zdguzgotanym akcjonariuszem to radzę ci żebyś trzymał akcje bo to w przeciągu paru miesięcy może być strzał życia.
A skąd masz takie wiadomości ? Bo z tego co wiem (raporty bieżące i wywiady z Prezesem) to w spółce wszystko zostało posprzątane i spółka jest gotowa na nowe rozdanie i zyski.